It is currently 16 Jun 2024, 07:32

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Oct 2008, 18:45 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Het was geweldig!!!! :o
Digweed draaide super. In het begin van de avond veel ouwe bekende, melodische progressive platen, later wat meer diepe shit en uiteindelijk naar techno.
Was verder super gezellig met Amber, Jerry, Shirley, Daan, Onno, Walter, Timo en hun vrienden waarvan ik niet weet of t GC-ers zijn.
Thanx guys... was een memorabele avond :D

ff geen zin in n uitgebreid verslag :lol dus [url=http://www.tekhead.net/partypix/2008-10-10_Bedrock/]hier[/url] wat foto's en filmpje.

[img]http://www.tekhead.net/partypix/2008-10-10_Bedrock/images/IMG_0610.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2008, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
leuke foto ook :roll

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2008, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Die foto zegt meer dan ALLE woorden :roll

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 00:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Dit was echt weer een avondje voor in de boeken van de legendarische feestjes :cool

Avond begon voor ons om 22.30, digweed was nog lekkere rustige tracks aan het draaien.
Alle tijd dus om een beetje om je heen te kijken en een rondje door deze betonnen bak te doen.

Het is echt een club die gemaakt is om de muziek zo hard en zuiver mogelijk door de zaal te laten denderen. Het enige wat ze hebben gedaan om het nog enigsinds gezellig te maken is hier en daar wat stroken ledverlichting op te hangen en een paar discolampen. Voor de rest is het gewoon een groot donker hol :hat

Zo rond een uurtje of half 12 kwamen de eerste plaatjes waardoor je wat meer met de voetjes van de vloer ging, met je heupen gaat bewegen en je armen af en toe voorzichtig in de lucht steekt :D
Wat ie veel deed was hele goede classics af wisselen met de beste nieuwe tracks.
Wat ik achteraf hoorde was dat je op zijn site ook oude platen kon aanvragen waarvan je vond dat hij ze moest draaien. Vond dat dit goed uitpakte, want er zaten een paar juweeltjes tussen!! :tune

Op een gegeven moment ging ie steeds diepere en stevigere platen draaien en naar het eind toe zelfs techno, maar wel altijd met een proggie of funky edge (Y)

Het was dus een avond om nooit meer te vergeten!
Bekijk het filmpie ff op de site van Chane/Teakhead en je krijgt een mooie impressie van de avond!

Wat mij betreft snel weer zo'n uitstapje naar het buitenland, want het is meestal toch wel zeer de moeite waard en een geweldige ervaring :hat

Bedankt zeg ik tegen mijn reisgezeldschap en alle mensen die ik op het feest gezien heb!!

Het was weer fantastisch :D

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 01:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
hahaha die foto is goed! ik ben ook op die foto, gastie in het blau en dan bedoel ik niet onno. maar het was geweldig, super ook dat er zoveel bekenden waren, was echt gezellig.:)
wij hadden er nog een weekendje london achteraan geplakt, en waren de volgende dag met onze halfspacende hoofden heerlijk door london aan t dwalen. erg mooie stad ook!
en matter is gewoon echt een leipe groote betonnen raveclub. geluid was wel koel, alleen wel erg afhankelijk van waar je stond. laag wilde nogal overheersen.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 14:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
whahah die foto.... !

Het was echt supertof. Set was anders dan anders, hij bouwde niet zo mooi op zoals normaal in een kortere set en hij draaide vanalles door elkaar maar dat was desalniettemin leuk. Soms vond ik het zelfs iets te hard worden... Vond het wel tof dat ie ook allerlei oude nummers draaide die je normaal niet voorbij hoort komen, maar het had wel iets meer mogen spacen. Maar het was supergezellig, ondanks de drukte, en hoe moe ik ervoor was, smorgesns om half 7 stond ik nog te springen maar toch maar richting huis gegaan want iedereen stortte in elkaar. T was een verassing dat ie tot 7 uur doorging, en niet 7 maar 9 uur draaide, want er stond overal dat t om 5 uur ophield.

na t feest in de bus en metro teruggegaan naar hostel, nog even lekker ontbeten in de zon, paar uurtjes slapen en daarna met z'n alle door de stad gewandeld de hele dag tot we echt doodopwaren. Weer wezen slapen, volgende ochtend richting dover gereden en daar aan zee bij de mooie witte rotsen lekker wat gewandeld en gegeten en weer richting huis gegaan op de boot alwaar we ook nog een gratis zonsondergang kregen. Hele weekend in ons tshirtje rondgelopen, muv van savonds laat, helemaal cool dus :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 14:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zow dit was me het feestje wel! Erg genoten! Digweed heeft een top set staan draaien, wat een master. Uiteindelijk dus geen 7 maar 9 uur lang! :o

In het begin lekkere rustige plaatjes, kwamen binnen bij Jiva - Strange Dimensions gevolgd door de fantastisch nieuwe remix van Estroe van Fortunato & Montresor - Imagine :cool Heerlijke chille breaks plaat. Langzaam schroefde hij het tempo op en begon het goed druk te worden.

De booth stond lekker dicht bij het publiek afgeschermt door een raster (helaas, maar wel nodig met die gekke engelsen :lol ). De club was eigenlijk niet zoveel bijzonders, gewoon een betonnen bak maar het geluid was top en daar gaat het om :cool

Veel nieuwe dikke platen gehoord en inderdaad heel wat classics. Vaak erg tof hoewel ik liever nieuwe tracks hoor maar goed in 9 uur gaan heel wat platen dus af en toe een plaat als Trancesetters - Roaches (Peace Division Mix) en Depeche Mode - Only When I Lose Myself (Lexicon Avenue Remix) is cool :D

Verder kan ik me Bedrock – Heaven Scent (MODE Mix), Ladytron – Destroy Everything You Touch (Sasha Involver Mix) en een of andere Bjork Remix herinneren. Tegen het einde stond hij inderdaad flink te beuken 8-)

Verder erg gezellig gehad met alle Nederlanders, top groep! :D Lache foto's Chane :p en vet filmpje gemaakt (Y)

Download hieronder btw een goede indruk van de nacht :cool
[url=http://www.megaupload.com/nl/?d=SZCKO0YN]John Digweed 10 Years Of Bedrock Special (12-10-2008)[/url]


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 18:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]
Veel nieuwe dikke platen gehoord en inderdaad heel wat classics. Vaak erg tof hoewel ik liever nieuwe tracks hoor maar goed in 9 uur gaan heel wat platen dus af en toe een plaat als Trancesetters - Roaches (Peace Division Mix) en Depeche Mode - Only When I Lose Myself (Lexicon Avenue Remix) is cool :D Verder kan ik me Bedrock – Heaven Scent (MODE Mix), Ladytron – Destroy Everything You Touch (Sasha Involver Mix) en een of andere Bjork Remix herinneren. Tegen het einde stond hij inderdaad flink te beuken 8-)


Vette shit die Trancesetters en Depeche Mode! Blijkbaar veel mensen op internet aangevraagd.Kicken! (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 21:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hahah ik zei nog tegen onno toen ie m draaide hee dat is brams lievelingsliedje :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2008, 22:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ah liefffffffff Timo, je hebt aan mij gedacht :p
Volgende keer ben ik er ook een keer bij. Nu kwam ik net terug vanuit Indonesie. Vorig jaar met Danny Tenaglia was het Peru. Ik moet en zal ook eens mee! :8o :mad

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2008, 00:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
ik werd helemaal leip bij die james holden breathe on me remix.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2008, 23:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Klinkt als een heel fijn feestje! Moet het maar weer zeggen (en volgende keer de belofte waarmaken..) Ik wil en ga echt een keer mee!! Ga toch al weinig feestjes af de laatste twee jaar, en de echt goeie feestjes vind je niet zo snel meer.

Volgende keer London ga ik er alles aan doen om mee te gaan! :cool


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2008, 01:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
http://www.facebook.com/album.php?aid=6 ... =562913893

niet spectaculair, maar toch maar ff hier posten

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma