It is currently 16 Jun 2024, 06:09

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Panama 17 juni
PostPosted: 18 Jun 2005, 03:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Ik weet zeker dat ik als eerste een report schrijf, want ik was de eerste die weg ging uit de Panama. En nee, niet omdat er niks aan was, maar omdat het in de eerst plaats al niet de bedoeling was dat ik daar zou zijn. Moeder de Vrouw en ik hadden een rustig avondje zonder de kleine gepland en die hadden we dus ook bij haar ouders gedumpt voor een avond en nacht.

Waren eerst gezellig uit eten geweest en toen we daarna eigenlijk niks in de planning hadden en niet thuis wilde zitten, zijn we onverwachts ff richting Amsterdam gereden. Chane kon ons nog op de valreep op de gastenlijst krijgen (bedankt nog hiervoor ;)) en dus stonden we om 11 uur binnen.

Het liep al heel snel redelijk vol en er liepen ook weer zeer veel bekenden rond. Grote zaal ben ik nauwelijks geweest. Kleine zaal was (weer) heet, maar ook al heel gezellig. Wat ouwehoeren, drankje doen. Muziek klonk ook goed. Helaas Chane niet horen draaien, want na anderhalf uur zijn we weer vertrokken. Was net ff leuk om te doen. Vrouwtje wilde niet al te lang blijven, omdat ze eigenlijk heel moe was en ik wilde niet te lang blijven, omdat ik moest werken de volgende ochtend (of was het omdat ik bang was dat ik het te gezellig zou gaan vinden en niet meer weg zou willen rolleyes )

Anyway.. het zag er naar uit dat de avond alle ingrediënten in zich had om te slagen.

Ben beniewd naar de reports van de achterblijvers.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2005, 19:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Cool dat je nog ff langs kwam, Jer :)
't was een heftig avondje. Veel bekenden, wat 't extra leuk maakte.

We begonnen in de kleine zaal om 23.30u. Airius begon en we hadden afgesproken om elkaar elk uur af te wisselen. Hij bouwde mooi op naar 't stevigere werk, waarna ik 't overnam. Ik heb op zich wel lekker gedraaid, maar ik had vaak last van overslaande platen. Wat me behoorlijk irriteerde. Bovendien had ik op een gegeven moment vette koppijn. Wat waarschijnlijk kwam door de hitte in de kleine zaal... tering, wat was 't daar heet zeg. 't was weer behoorlijk druk in de Panama. Geweldig om zo'n volle zaal mee te maken.

Gelukkig kreeg ik een hoop positieve reacties en veel mensen hebben een goeie avond gehad. Ondanks dat ik zelf niet zo tevreden was.

Van Timo Maas heb ik niet veel mee gekregen. Ik hoorde verschillende dingen over hem. Zelf heb ik de laatste 20 min. van z'n set gehoord en dat vond niet zo. Maar ik heb begrepen dat hij daarvoor lekker bezig was.

Al met al was 't een erg leuke avond :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2005, 11:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Mijn eerste avond in panama sinds in terug ben .... ja was gezellig druk.. Timo maas niet zo mijn ding en nadat we hoorde dat er een "prive" feestje was bij smoked p zijn we niet lang gebleven...

Kleine zaal ben ik niet geweest... misschien had ik dat moeten doen dan was ik meer bekende tegen gekomen... :-)

Volgende x beter...


Top
   
 Post subject: Tam tam
PostPosted: 20 Jun 2005, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Jaja.. ook ik heb me prima vermaakt. Timo Maas zal nooit een topset draaien, maar hij had wel enige platen bij zich die noodzaakten tot uitbundigheid. In de kleine zal was het erg druk, gezellig en de muziek van beide heren was erg lekker. Het is er alleen TE heet. Daardoor trek ik het niet om er langer dan een half uur te staan.

De rest van het weekend lekker bijgekomen op diverse stranden. Verdorie, wat was dat prima.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2005, 22:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Was er niet bij, wegens een bezoek aan magisch Terschelling, maar was best leuk zo te lezen!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2005, 22:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Zal ik dan de laatste zijn met mijn verslagje?
Voor foto's, zie Dancevenue.nl onder nightlifereports!

17 juni - FOUR: TWENTY & OPEN @ PANAMA

Ook al was de beloofde zon vandaag niet achter de wolken vandaan gekomen, het was wel een zwoele avond. Het terras van het Amsterdamse Panama zat dan ook behoorlijk vol met mensen. Het zag er gezellig uit, maar binnen wachtte ons de “battle Duitsland – Nederland” en nog veel meer gezelligheid!
Binnen zouden DJ’s Loco Dice en Timo Maas van 4:20-label Duitsland vertegenwoordigen en DJ’s Airius en Chane van OPEN zouden Nederland aanvallend verdedigen!
We werden zoals altijd weer hartelijk ontvangen door Ruud van OPEN, die zelfs op zijn 40-jarig verjaardagsfeest gedeeltelijk moest werken. Ruud, nogmaals van harte! De studiozaal zou om ca. half twaalf open gaan, dus waren we aangewezen op de grote zaal, waar Loco Dice al zijn best deed om de aanwezigen te ontdooien. Het was namelijk nogal koud hier, veroorzaakt door een goed werkende airco, die overigens later helemaal niet overbodig bleek. Loco Dice moest zelf ook nog even warm lopen, want de muziek klonk op dit vroege moment nogal experimenteel. Later zou hij beter scoren met een mengelmoes van lekker vage Electro en Progressive.
In de studiozaal was het DJ Airius die de mensen mocht verwelkomen en hij deed dat met lekker stuwende Progressive, dat bij iedere plaat iets verder de diepte inging. Het klonk goed en binnen een uur was de zaal volgelopen. Maar ook de grote zaal was helemaal vol. Het was gewoon lekker druk! En er hing vanaf het begin een lekker sfeertje! Het leek wel of iedereen positive vibes uitstraalde. Geweldig! Nadeel voor de kleine zaal was alleen dat die vibes ook veel warmte met zich mee brachten; het werd dus flink zweten. Verzoek van studio aan Panama: airco, please!
In de grote zaal was inmiddels Timo Maas in de DJ-booth verschenen en hij nam overrulend over van Loco Dice. Hij zette zichzelf neer met een variatie aan Progressive, Electro en Tribal, mengde dit tot een diepe, melodieuze en soms even wat vlakkere set. Over het geheel genomen heeft hij weer een beste beurt gemaakt! Ook hier was de sfeer erg lekker!
Zelfs in de hal was het gezellig, gelukkig maar, want men moest toch af en toe even afkoelen en bijkomen en dat kon hier heel goed in de luie loungebanken. Zelfs mijn lichaam moest daar even gebruik van maken!
DJ Chane, die na een uur overnam van Airius (zij draaiden om het uur back to back) drukte zijn eigen stempel op het feest in de studiozaal. Ook stuwende, diepe en steeds heftiger Progressive liet hij los op de aanwezige massa.
Heerlijke nummers als “Cosmic Sounds/David Amo & Julio Navas” en “Cruel Summer/Mannel” hoorde ik voorbij komen. Geweldig wat een impact gaf dat! En als “dakker” draaide hij “Ketamine/David Lara & Julian Poker”, een zeer heftig topnummer!
Chane en Airius zijn aardig op elkaar ingespeeld, zonder hun eigen identiteit op te geven. De overnames verliepen soepel, maar men hoorde meteen wie er op dat moment draaide. De beide heren hadden overigens wel last van overslaande platen, wegens een instabiele platenspeler, maar ik geloof niet dat het publiek er echt last van had.
Helaas was het al weer veel te snel tijd om de studio te moeten verlaten. Gelukkig ging Timo Maas nog even door. Op dat moment was hij net even oppervlakkig aan het draaien, maar binnen een kwartier was hij weer terug op de diepere betekenis van zijn set. Ik heb nog even heerlijk gedanst in de grote zaal, net als al die andere feestbeesten, die daar nog massaal aanwezig waren.
Maar ook in deze zaal was het alweer snel tijd voor de laatste loodjes. Timo gaf nog één toegift, maar die ga ik gauw vergeten, want het leek wel een soort hiphop, in mijn oren niet om aan te horen!
De stand eindigde op 2-2 gelijkspel! Iedereen kon tevreden terugzien op een (alweer) prachtige zwoele nacht!

Kuzz, YvonnY


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2005, 22:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma