It is currently 16 Jun 2024, 13:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Aug 2005, 02:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:22
Posts: 154
Location: overal en nergens
Kon er door een plotseling zeereisje helaas niet bijzijn.
Kan iemand mij laten weten wat ik gemist heb.
laterz


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 11:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Jetset, Harmen en ik zijn hier geweest. (harmen's verjaardag )

een kleine noot vooraf, 'k was die avond echt vrij stoned. EN dat na maar 1 jointje  :\ , 'k was ook al vrij moe voordat ik daar aan kwam, vandaar... Mijn beoordelingsvermogen over de avond is dus misschien ietwat vertekend  :D

Toen we binnenkwamen stond yousef al te draaien. Harmen zei van tevoren al dat het wat aan de housy kant was. Dat was het dus ook. Behoorlijk stevige groove en weinig melodie. Los van dat het niet mijn ding is draaide hij wel ok.
Vrij snel toen bij Sandrien gaan kijken. 't Was de tweede keer dat ik haar hoorde en het verbaasde me net zoals de 1e keer. Tering wat een lekkere plaatjes draait zij, beetje mix van lekkere electro en diepe melodieuze prog. En met een joint op is dat echt niet verkeerd. EN ze staat er ook nog eens heel blij bij te swingen, mag ik wel  :) Er was ook nog een zangeres bij. Een klein tenger vrouwtje met mooi strotje. In tegenstelling tot elke keer hetzelfde zingen als dat vrouwtje van extrema, deed zij het echt leuk. Ben haar naam kwijt. Ze stond ook gewoon tussen het publiek  :cool  SAndrien en aanhang was echt top dus   :)

NA tijdje weer terug gegaan naar Yousef, die toen de plastikman van Hawtin stond te verbouwen en allemaal trucjes aan het doen was. Geen idee wat die allemaal deed >> te stoned. 't Klonk wel geinig iig. Na yousef Per dus. Draaide lekkere plaatjes, nam het naar mijn idee iets te kalmpjes over, maar bouwde het toen wel weer lekker op. We zijn toen volgens mij rond 03.15 - 3.30 ofzo weggegaan.

Vlajk voordat we weg gingen er nog achter gekomen dat er een bak met water voor een hond aan de zijkant bij de banken stond. Echt waar!! Verder hoop bekenden gezien! AL met al toch wel gezellig avondje!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 13:23 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Jah ik ben dus ook geweest. Leek mij wel een leuk feest om mijn verjaardag te vieren want in vaassen daar is toch niks te beleven dus dan maar naar Amsterdam.

Iets na 12 uur waren we binnen en het was al aardig gevuld. Meteen ook al wat boarders tegengekomen enzo. Yousef was net begonnen met draaien en dat klonk best ok. Tussendoor lekker wat biertjes gedronken en ook nog in de andere zaal waar sandrien draaide geweest. Klonk allemaal lekker. Die joint van lambert sodeju na 4 hijsen stond ik al te tollen op mijn benen  :roll maar goed ook ik had de hele dag gewerkt dus was niet op en top fit. Dus ben ik maar weer over gegaan op de wodka cola.

Per was inmiddels aan het draaien in de grote zaal en dat klonk allemaal heel goed. Ik kan me niet zoveel meer herinneren van per zijn set en die bak met water heb ik ook niet gezien. Wat zat er in die joint lambert??? ;)  ;)

Gewoon een leuke avond met gezellige mensen en vriendelijke portiers?? ik werd niet ééns gefouilleerd maar ja ik heb ook zo'n onschuldig koppie he  :p  :x


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 13:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Tja... ben geloof ik te oud voor Yousef... Vond het niet bijzonder...Misschien had ie beter gewoon z'n nieuwe cdeetje op kunnen zetten want de lancering daarvan heb ik totaal gemist terwijl ik toch bijna de hele tijd in de grote zaal was. Het leek alsof de ene plaat nog harder en en minimaler dan de vorige moest klinken...volgens mij zat er absoluut geen verhaallijn in. mmmnee... tis nie wat ik ervan verwachtte, jammer. Op het moment dat ik op het podium stond te dansen (misschien lag het daaraan), trok iemand ooknog de stekker ergens uit en viel het helemaal stil!!! Althans dat wilde tante Yousef ons doen geloven... :x  Ja pik!... het was gewoon het verkeerde knopje dat je indrukte....! Niks stekkertje!!! Ik stond er met de neus bovenop en die neus was leeg!
En toen ging ouwe vertrouwde Ome Per aan de gang!!! Om kort te zijn.... de laatste 2 uur van de avond totaal uit het dakje gegaan... hele fijne plaatjes, mooi verhaaltje..top!  :cool

ps.: excuus voor het tengere zangeresje op de dansvloer bij Sandrien...ik stond op haar microfoon-kabel toen ze iets verder de zaal in liep. :oops ... goed strotje voor zo'n klein wijfie. :\

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 15:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
[quote="mp3jee"]Op het moment dat ik op het podium stond te dansen (misschien lag het daaraan), trok iemand ooknog de stekker ergens uit en viel het helemaal stil!!! Althans dat wilde tante Yousef ons doen geloven... :x  Ja pik!... het was gewoon het verkeerde knopje dat je indrukte....! Niks stekkertje!!!


Ik hoorde dat zaterdag tijdens het optreden van Quazar 'ook' de stroom uitviel (misschien dus toch een probleempje bij Panama)... Alleen schijnt de drummer van die gasten deze stilte met een indrukwekkende solo hebben volgespeeld!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 15:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Harmen"]Gewoon een leuke avond met gezellige mensen en vriendelijke portiers?? ik werd niet ééns gefouilleerd maar ja ik heb ook zo'n onschuldig koppie he  :p  :x


Daarom kreeg je ook bijna een 'cavity search' toen we naar Godskitchen Global Gathering gingen, he Harmen?  :roll

maar leuke reports allen  :cool

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 15:28 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="snuggle"][quote="Harmen"]Gewoon een leuke avond met gezellige mensen en vriendelijke portiers?? ik werd niet ééns gefouilleerd maar ja ik heb ook zo'n onschuldig koppie he  :p  :x


Daarom kreeg je ook bijna een 'cavity search' toen we naar Godskitchen Global Gathering gingen, he Harmen?  :roll

maar leuke reports allen  :cool

Oehja bij die franse douane hahaha..

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 16:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Al dat geblow in de Panama.. vertoefde ik dan echt alleen in de nabijheid van junks afgelopen vrijdag ? Beangstigend. ;)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2005, 17:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Al dat geblow in de Panama.. vertoefde ik dan echt alleen in de nabijheid van junks afgelopen vrijdag ? Beangstigend.


Op Ibiza zal je een hoop lol hebben...ondanks de door mij veroorzaakte erectie problemen!!!
:roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2005, 13:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ik had twee opties, bleek achteraf, vrijdag naar Earth met mijn beste vrienden of zaterdag naar Quazar met een aantal buitenlandse eh.. fotomodellen. Aangezien pas zondagochtend in de vroegte optie 2 voorbij kwam ("Hee hier woont nog iemand! Ga je mee afteren? Waarom was je er gister niet bij? Had nou meegegaan! Het was echt super!") en ik toch liever met vrienden ga stappen ben ik dus ook naar Earth gegaan.

Eerst natuurlijk voordrinken, dus al redelijk op z'n kop op een gegeven moment een taxi naar Panama gepakt. De chauffeur was/leek op Mohammed B. dus we werden bij elk Sail-legercheckpoint (je kon niet naar de Panama, want alles was afgezet in de wijde omtrek vanwege Sail) aangehouden en de chauffeur beweerde dat dit kwam omdat ze dachten dat wij terroristen waren. Dat was erg surrealistisch, en ik ga die taxirit zeker nog een keer doen, maar dan met heel veel drugs op.

Anyway, binnen in de Panama aangekomen ontdekten we dat Yousef nog onderweg was in de auto van Egroovez. Op de een of andere manier heeft hij de checkpoints op slinkse wijze kunnen omzeilen. Kortom, er stond iemand anders te draaien! Eerst dacht ik dat dat de Funky Bastard was, maar in de toestand waarin ik toen verkeerde zou ik net zo goed hebben kunnen denken dat iedereen de Funky Bastard was. Op een gegeven moment kwam Yousef dan toch binnen, en kon het feest beginnen.

Even bij Sandrien gekeken, impressive inderdaad, toen weer terug naar Yousef, en ik ben het wel met mp3jee eens. Ik was niet onder de indruk van z'n monotone plaatkeuze en had zelfs even de indruk dat Yousef aan het plassen was, en hij zijn stunt-double DJ Jean had ingeschakeld om de tijd te vullen. Sorry Yousef, dat is een hele nare vergelijking, maar je zat er gewoon best wel naast wat mij betreft. De volgende keer kom ik weer, want ik weet dat je veel meer te bieden hebt.

Op een gegeven moment was ik doodmoe, en ben toen weer opzoek gegaan naar mijn Al Qaeda taxichauffeur. Deze was wellicht opgepakt op verdenking van, dus liet ik mij door een andere naar huis rijden.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2005, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
[quote="mp3jee"]Op Ibiza zal je een hoop lol hebben...ondanks de door mij veroorzaakte erectie problemen!!!
:roll


:)

[quote]Dat was erg surrealistisch, en ik ga die taxirit zeker nog een keer doen, maar dan met heel veel drugs op.

Haha.. dit doet me denken aan Fear and.........

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2005, 20:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 16:19
Posts: 90
Location: Amsterdam
Heb me zeker vermaakt. die joint sloeg bij mij niet zo in, maar dat kwam misschien omdat ik de bob was en verder dus vrij nuchter  :)  

 in ieder geval de hele avond moeten lachen om bert die helemaal in zijn eigen wereldje zat  :lol  (foto is later te zien op earth)

verder nog leuke matroosjes gezien, wat zijn ze toch schattig in die pakjes  :p

sandrien had ik nog nooit gehoord en ik was zeker onder de indruk. die zangeres (iets met zoe) had ik al vaker gehoord en ik vind haar geweldig! klein, tenger, maar wat een uitstraling en strot  :D
van yousef kon ik ook niet echt loskomen, per begon met een grove fout, dus ik was een beetje bang dat hij een biertje te veel op had, maar hij heeft het ruimschoots goed gemaakt.

al met al een mooie avond hoewel ik nog steeds op zoek ben naar die hond.....


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma