It is currently 16 Jun 2024, 05:38

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 16:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Wat n bazenavond gister in de Melkweg was dat zeg!
Sander die verder ging op het niveau waar hij laatst in Paradiso mee was geeindigd....GEWELDIG! :D
Dan die dooie muis die dat kunstje op zn minst evenaarde. Grrrr, wat ging ik los. :p
Josh Gabriel heeft naar mijn bescheiden mening n paar k*tplaten gedraaid, maar dat heeftie met de rest van zn set ruimschoots goedgemaakt.
Dat moment dat ik hoorde dattie n stukkie Muse erin gooide........ik HAD t niet meer, euforie ten top! :D
Verder hele mooie platen op t eind met mooie vocalen. I feel love.

De sfeer was supergoed met n hoog GC gehalte. Altijd weer leuk met mensen te feesten die je n tijdje niet hebt gezien. En te horen dat t goed met ze gaat! Nog beter. :)

Net om 10 uur gaan slapen en zit (met glimlach van oor tot oor) alweer vanaf 15 uur op mn werk.
Intens gelukkig.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 17:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Was ook naar Contakt geweest in the sand .. leuke locatie wel , lekker ruim , redelijk goed geluid .. Barem vond ik maar mwoah .. goede producer wel , maar zn live/dj sets kunnen me niet echt boeien .. daarna Troy Pierce .. iets meer groove en dat was wel te doen .. daarna Magda die ik erg vond tegenvallen .. richie geloof ik ook en die nam het gelukkig redelijk snel over en toen kwam er eindelijk beweging in .. ben niet tot het einde gebleven vond het wel welletjes om 5 uur

Wat is dat trouwens toch met dat publiek wat op minimal afkomt .. al die rare (coco petalo) hoedjes , t shirts met v hals .. strakke broekjes .. stropdassen .. dom dansje ? :cow

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
sounds like your type of guy!

:p

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 20:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
had ook een topnacht gister in de Melkweg, 3e feest en de allerbeste!!!!
Kleinenberg draaide lekker stevig en verder had ik het toch goed dat ik een muis on stage had gezien.... :roll


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 23:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Zondag in de melkweg was leuk! Sander draaide in het begin van zijn set een aantal lekkere tribal platen. En tja... opwarmen doet ie altijd erg leuk. Muzikjunki in de oude zaal (waar het niet al te druk was) draaide lekker stevig en zeer heupwiegelijk. Van Deadmaus was ik niet zo heel erg onder de indruk. Soundwise zitten zijn platen erg sterk in elkaar, maar verder is het mij ietsje te mechanisch en te eentonig. Patch Park stelt niet vaak teleur, maar maakte in de oude zaal toch een misstapje door iets te jolige tranceplaten op te zetten. Vriendin en ik waren allebei moe rond een uur of half 4, dus zijn we maar naar huis gegaan.
Veel bekenden gezien, en verspreid over de hele avond toch wel veel toffe platen gehoord. Kortom, het is de moeite zeker waard geweest.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 28 Oct 2008, 10:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2007, 13:31
Posts: 138
Location: Etten Leur
Wat een geweldige feest was dit zeg :)

Vanaf het eerste moment dat je de zaal binnenkomt is het BAM meteen raak, alleen maar dikke platen gehoord, heerlijk hoe die Sander zo die climaxen opbouwt en zelf ook staat te swingen achter de booth :) en de sfeer was trouwens ook echt TOP binnen.
Daarna Dooiemuis ja het blijft toch ook echt een vage verschijning die muizenkop met die lichten..vondt het nou niet echt wauw.. maar ook niet slecht.

In de kleine zaal was Patch Park ook goed bezig, het laaste uur toch maar in de kleine zaal gebleven aangezien Josh Gabriel niet echt mijn ding is..

Al met al erg geslaagde avond!!


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 28 Oct 2008, 13:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jan 2006, 21:39
Posts: 120
Location: Arnhem
Zaterdag naar Intuition geweest, het begon vroeg, dus dachten we het zal ook wel vroeg druk zijn :\ niet dus, maar qua muziek was het in de kleine zaal prima te doen, Jerry en Fountain waren lekken bezig. Langzaam kwamen er meer mensen binnen, meestal gingen ze naar boven en kwam en ze niet meer terug. Toen kwam Pole Folder z'n ding doen, lekker melodieus, opbouwend af en toe diep, zoals bekend is van zijn setjes, met een typische bas. Rond 12 uur was er een omslagpunt ineens was het drukker, Pole Folder begon meer te knallen en de sfeer was top.
In mijn beleving bleef dat zo, Jody draaide ook echt vet en het publiek was enthousiast. Leuk ook dat de dj op hetzelfde level als het publiek stond, zorgde voor veel interactie.
Bij Eelke was het al iets rustiger, maar de aanwezigen gingen nog steeds los. Zijn set had ook zeker weer toffe piekmomenten. Al met al een geslaagd feestje!

Zondag naar de Melkweg gegaan, Sander was lekker opbouwend bezig en op zette een stevige swingende set neer, de zaal ging goed los. Ik vond het wel 1 van zijn betere sets. Deadmau5 was best oké, maar muzikaal niet bijzonder, wel een leuke act om te zien, na zijn set was er in de kleine zaal meer te beleven, de 3 dj's Patch, Rene en Dan wisselden elkaar af met lekkere platen. Daar ging het ook goed los, maar Sander rockte wel het meeste. Wederom een tof feestje! :D


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 30 Oct 2008, 00:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Nou kom op stelletje luie... :p wil nog meer verslagen lezen!!! :cool

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 30 Oct 2008, 09:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Euuhhh Yvonny......ADE is nu afgelopen hoor. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 30 Oct 2008, 12:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Haha, ja dat weet ik :)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 31 Oct 2008, 01:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
niemand naar de ovum label avond geweest?


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 31 Oct 2008, 02:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ben jij geweest dan?

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 31 Oct 2008, 17:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Oct 2005, 21:17
Posts: 84
Location: A'dam
Yep!
Erg goed geluid en mooie decoratie. Vond het erg geschikt voor een feest.
Goed georganiseerd en ook over het aantal en soort vrouwen was niks aan te merken ;)
Vond D'Julz erg lekker en diep draaien net als Bug. Bug had er zin in en toverde een paar juweeltjes tevoorschijn. Iets minder meegekregen van Wink maar hij kon dan ook niet zo boeien als de eerste twee heren. Daarna is langzaam het licht uitgegaan ivm de heerlijke borrels die er geschonken werden...


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 03 Nov 2008, 21:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Mooi om de reacties van Contakt te lezen..
Was vrijdag naar Cocoon gegaan en zaterdag naar Contakt show...maar vond de zaterdag een stuk gezelliger en leuker!

Vorig jaar vond ik Cocoon ADE het feest vh jaar...was legendarisch, maar het leek dit keer alsof het beetje te commercieel is geworden ofzo; veel foute gasten gezien, 80% man, te duistere setting. Sven die leuk was maar ook niet veel meer dan dat. Matthew Johnson was een schande, Tobi maakte het gelukkig goed door vet af te sluiten.. Verschrikkelijk vette drive in zijn set!

Contakt vond ik vrij uniek om te zien; je merkte ouderwets dat iedereen zat te wachten op die show, en er echt naar toe aan het leven was. Sfeer stuk relaxter, ging meer los, leuker publiek ook. Muziek goed dansbaar, lekker swingen..alleen zulke muziek moet wel knallen op eind, tandje erbij.. maar gebeurde dus niet. Zal wel bij minus horen.. :\

Misschien komt het allemaal ook wel door de vrijdag...zaterdag toch beste dag.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma