It is currently 16 Jun 2024, 06:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2006, 10:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 May 2006, 12:30
Posts: 58
Location: Almere
mooi stukje uit het artikel:

Als om tien uur ’s avonds de ondergaande zon de tent in valt en de dansvloer letterlijk van een gouden gloed voorziet, beleeft Dance Valley ook dit jaar toch weer een moment van magie. Ook al moet daarvoor tegenwoordig een draaiende legende uit New York worden ingevlogen.


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Van een andere site, van iemand die in de jury zat van de DV-contest:

[quote]zal een verslagje neer zeten :

in de ochtend vroeg vertrokken (moest er om 09:30 al zijn)
kwamen we aan rond 09:15 (ruim op tijd dus),maar ja als niemand van de verkeersregelaars weet waar de artiesten heen moeten (ben dan wel geen artiest , maar moest daar wel heen en had een artist badge ) dus na 30 minuten heen en weer gestuurd te zijn heb ik hem maar vlak voor de normale ingang neergezet. na wat gebel naar harm(waar ik me moest melden) kon ik gewoon bij de crew/guest ingang naar binnen.

ondanks dat ik dus te laat was(was al rond 10:05) was ik de eerste jurylid in de talent room, waar Mike West al klaar stond om te beginnen met draaien, na wat problemen met de apparatuur begon hij met draaien rond 10:30. tussen door was Robin “jaydee” Albers (hoofd jury) ook gearriveerd en die had hetzelfde probleem als mij gehad en dus ook van kastje naar de muur gestuurd om de auto te mogen parkeren. Dus de contest kon beginnen (er zouden 5 jury leden zijn, maar de andere kwamen allemaal nog later dus besloten we om de contest al te laten beginnen)

tjdens de set van Mike West kwamen de rest van de jury leden binnen gewandeld, Allstar Fresh (Guan, King Bee), een redacteur van Spits en iemand van Partyscene.

Maar nu het leuke, we zitten daar om te bepalen wie er volgend jaar dancevalley mag openen (of Impuls) en bij een boekingskantoor komt en dus een beetje een carriere boost voor de dj's.

Die meneeer van de spits (heel aardig hoor) wist dus NIKS/NADA van muziek af, zat daar maar een beetje om zich heen te kijken van wat doe ik hier en is na 4 of 5 djs (van de 9) weg gegaan en heb hem niet meer gezien die dag , de mensen van partyscene hadden ook niet echt zin om de hele dag daar te ziten en hadden het idee om er in de loop van de dag 3 mensen te laten roteren (dan kan je ook echt een mening vormen zullen we maar zeggen) maar zelfs dat lukte ze nog niet en ook hun hebben maar 3 of 4 dj's meegemaakt (respect voor dj's wat is dat???)

maar om maar op het belangrijkste terug te komen, de dj's. Nou die waren heel erg goed (was ook de 4de ronde al) onliepen elkaar niet veel.

De uitslag was :

1.Thomson
2.Relay
3.Miss Ginger

daarbij nog aangetekend dat als Assino en Mike West misschien als laatsten hadden gedraaid zij ook 2e of 3e hadden kunnen worden, zij misten nou eenmaal publiek, waardoor er geen interactie was.

Over Jordi Bouman wil nog wel het volgende zeggen, ook daar waren er veel mensen die dachten dat hij wel zou winnen, maar als je van te voren weet dat je 50 min moet draaien en als ik dan na 30 minuten zeg he je hebt nog 20 minuten voor de volgende komt (was niet helemaal duidelijk hoelang ze mochten draaien ivm 30 min vertraging bij het begin) dan zegt nee na 10 minuten stop ik , maar het zorgde er wel voor dat we alle tijd alweer hadden ingelopen

maar nogmaals ik heb me prima vermaakt, hele dag lopen geinen met Robin Albers


Wat een kansloos verhaal.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 19:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="SnuggLe"]Van een andere site, van iemand die in de jury zat van de DV-contest:
Over Jordi Bouman wil nog wel het volgende zeggen, ook daar waren er veel mensen die dachten dat hij wel zou winnen, maar als je van te voren weet dat je 50 min moet draaien en als ik dan na 30 minuten zeg he je hebt nog 20 minuten voor de volgende komt (was niet helemaal duidelijk hoelang ze mochten draaien ivm 30 min vertraging bij het begin) dan zegt nee na 10 minuten stop ik , maar het zorgde er wel voor dat we alle tijd alweer hadden ingelopen

Huh? dit kan ik me niet voorstellen, je draait toch liever langer dan korter. En dan nog moet de lengte niet uit maken maar het geheel van een set en het lijkt alsof deze gozer dit eerdere stoppen wel heeft meegenomen in zijn beslissing. En verder te dom want de eerste paar dj's hadden dus zowieso keen kans omdat er toen (natuurlijk) nog minder publiek was én de jury er nog niet eens voltallig was wat later op de dag zelfs ook nog bleek voor te komen! Dit gaat werkelijk nergens over natuurlijk (N)

Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 19:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Dat was mijn reactie ook ja. Dit vroeg ik namelijk naar aanleiding van deze reactie:

[quote]...knip....Alleen, ik heb wel een opmerking hierover (en NIET omdat ik Jordi ken):
Ik zou het stom vinden als iemand hier helemaal op afgerekend wordt. Ja, ik kan me er wat van voorstellen, maar weet je ook zijn beweegredenen hiervoor??? Heb je dat gevraagd? Had hij WEL gewonnen als hij 50 minuten had gedraaid?

Anyway, ik ben dus benieuwd naar op basis van WELKE argumenten de top 3 bepaald is.

Want, je zegt dat 'als die als laatste had gedraaid, was die misschien 2-3 geworden'. Ik vind dat echt een SUPERkromme redenering eerlijk gezegd. Je moet mensen beoordelen op basis van mixkwaliteit. Publiek is iets waar ZIJ geen invloed op hebben. Zo beoordeel je iemand toch niet, of ben ik de enige die dat gek vindt?


Antwoord:
[quote]nee hij had niet gewonnen als hij 50 minuten had gedraaid, hij was gewoon niet goed genoeg, mixtechnisch waren er 4 beter en kwa platen keuze 5 (ja dat hebben we allemaal bij gehouden) skills algemeen was ook niet super goed. interactie met het publiek wel.

en met "als die als laatste hadden gedraaid, was die misschien 2-3 geworden" is niet zo SUPERkrom als je er van uit gaat dat als je draait voor een volle zaal je zelf meer kan opzwepen en de energie van het publiek kan gebruiken om nog beter te doen.

en om een duidelijkheid te geven hoe close het was :

1. 41,5 punt
2. 41 punten
3. 40,5 punten
4. 40,5 punten (maar stond bij 2 van de 3 jury leden als 4e)
5. 40.0 punten

dus ja dan maakt het wel degelijk uit of je voor niemand staat te spelen of voor volle bak kan net dat halve puntje schelen als je opgezweept word door het publiek.

punten waar we op moesten letten :

1. mixtechnisch
2. platenkeuze
3. skills algemeen
4. presentatie
5. reactie publiek

uiteraard hebben we de laatste het minst zwaar meegeteld


Antwoord stelt me wel 'wat meer gerust' in die zin. Jammer maar helaas dan voor Jordi :(

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 21:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Misschien kan Jordi er hier zelf nog wat over roepen...Maar het lijkt me dat je als DJ juist langer door wilt draaien als je die gelegenheid wordt geboden...Of is draaien niet hetzelfde als sex, heren DJ's? ;)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 22:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Trouwens ik kwam net dit tegen bij love2party.nl:

"Dinsdagmiddag hebben alle vaste medewerkers van United Dance Company te horen gekregen dat ze met onmiddellijke ingang zijn ontslagen. Marketing manager Caspar Povel bevestigt het nieuws. Het gaat volgens hem om zeventien mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. "We hadden verwacht dat Dance Valley veel meer bezoekers zou trekken."

UDC is volgens de aangeslagen Povel niet failliet. "Het is de bedoeling dat de belangrijkste feesten, zoals Nightmare Outdoor op 9 september, gewoon doorgaan." Hoe het daarna zal gaan met de party-organisator uit Purmerend, is vooralsnog niet bekend. Verder ontkent de ex-medewerker van UDC dat zijn collega's en hij via een brief zijn ingelicht over hun ontslag. "Wij zijn vanmiddag in het kantoor van de directie bij elkaar geroepen. Daar hebben we het slechte nieuws vernomen. Ook de bestuursleden zitten helemaal stuk."

Gegokt en verloren dus...

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 23:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
[quote]Bij binnenkomst door de Circo Loco tent heen gelopen (advies van Joostislost ), maar wat daar aan de hand was had weinig met Ibiza te maken. Werd gewoon snoeiharde acid op 160+ bpm gedraaid door een hyperactieve clown. Later op de dag nog 2 keer door die tent gelopen en toen was dat nog steeds.


@ Jerry) Mijn eerste reactie op die herrie uit die 'Circo Loco'-tent op vrijdag was ook "huh, hoor ik nou zoveel mensen positieve dingen over zeggen?". Na het bekijken van de timetable, die ik de rest van de dag inderdaad niet nodig had i.v.m. Tenaglia :D, bleek men op vrijdag de harddance in die tent te hebben geprogrammeerd ;)

Top
   
PostPosted: 19 Jul 2006, 00:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Precies dat was ook al wat ik dacht, zulke hardtrance kon gewoon niet bij Circo Loco horen,hehe. Hadden zel wel even een ander ingangsbordje mogen hangen! :p
Hoorde in het begin trouwens nog een aantal lekkere plaatjes voorbij komen bij die buiten stage er naast, de electronation stage: Dax & Clockwork, nog nooit van gehoord maar klonk zeker niet verkeerd :cool


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2006, 23:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
[img]http://img65.imageshack.us/img65/5444/pasport3ki4.jpg[/img]


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 00:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
whahaha wat een actie! :hat


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 10:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Apr 2006, 13:10
Posts: 26
Location: Zoetermeer
Vet zeg! (Y)

*is jaloers*


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 11:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Is er dan niemand die reageert op het ontslag van die UDC medewerkers? Dan doe ik het wel.

Wat verschrikkelijk zeg en ook al heeft UDC een beetje zijn eigen glazen ingegooit, ze werden ook min of meer in het nauw gedreven door de Gemeente en de Politie.

Geen faillissement, maar wellicht wel strekkende gevolgen voor de komende feesten die zij willen organiseren. Het zal wellicht toch een tikje meer met de handrem erop zijn.

Afwachten dus, maar niet leuk voor die mensen die zijn ontslagen. Een feest organiseren is leuk en vooral leuk als je er nog wat aan over houd, maar als het geld moet gaan kosten dan zou ik me de volgende keer me eens achter de oren gaan krabben.

Dance Valley kleinschalliger, met minder grote namen b.v.?

Gewoon een jaar afwachten dus.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=1759]verder kijken dan neus lang is[/url]


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 11:25 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=1759]Anders neem je nog ff een kopje koffie[/url] :p

* edit * wat ben je scherp vandaag PartyArie


Last edited by emre on 20 Jul 2006, 11:26, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 11:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
haha goed idee ;)


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2006, 11:27 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
En stop je dan wel ff met nodeloos quoten anders wordt Opa Jer weer boos ;)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2006, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 06 Mar 2006, 21:09
Posts: 87
Location: Canada
(this review was posted for tranceaddict as well)

Well, after spending a week at where I will for sure call home next year, I am back in Toronto :( Yes, I am sad to be back as I am every other year I come home as well, but I had great times with all the TOTA's and MTLTA's and NLTA's/Groove Collectors's in Holland.

Dance Valley was obviously the main purpose for my visit and I already knew what I was in for. The rest of the group had no idea so it was great to see their reactions to the whole weekend. :)

Friday morning we woke up and got ourselves ready for DV. We packed our bags and off we went. We were running a little later than planned, but that was ok. I knew we would be faced with a huge lineup to get through the gates but it was only about an hours wait instead of the 3 from last year and the sun was shinning and the beats were pumping so I was happy. Everything went completely smooth. We got into the campgrounds, got our tents and back out we went to party.

Right away I rushed off to see Danny Tenaglia who was starting at what I thought was 3pm, but didn't start until 4pm. He came out and started out the afternoon well. Lots of fun house music which I was loving and well the amount of beer I had consumed by 6pm was probably another indication of how much I was loving it. :p He played a 6 hour set. I had left to go see Preach's set vs. Darren Kay @ about 7pm, but for the first time in my life I did not stay for his whole set. I was only there for about the first 15 min (sorry Philippe) before heading back over to see DT. I was diggin the house music at that time, plus most of my friends were there and since I only really see them once a year, I decided to stay with them. After DT, we headed over to see Prodigy. I actually sat away from the stage and looked on from afar. At this time I don't think I was walking very well on my own after about 20 Heineken and so the boys decided to sit me down and I consumed some food and water before bedtime. :p I do remember waking up sometime around 4am to hear "work this pussy", thinking and sending an sms to a friend saying, I want to go out and party, but quickly rolling back over and going back to bed. I finally got up around 7:30am and hit the showers for Saturday to begin.

So Saturday morning is finally here. I was up and refreshed and ready to go. I got myself a ham and cheese sandwich for breakfast and had some orange juice and I was ready to go. I was soooo hyped cuz the first DJ on my list to see was Joris Voorn. He is in my top 5 DJ's and was finally going to get to see him. So we go to walk out into the site and boom, we are hit with a lineup to get out. Security checks your bags everytime you go from the campgrounds into DV grounds. It was rather annoying and I just kept thinking that I had better not miss Joirs or I would have been pissed. Thankfully enough I got out with enough time. Headed up to the mainstage to check it out then back down to the Concept tent for 11am. Joris started off his set with a very minimal sound. He got to the half way point of his set and then the tech house sound I love started rolling. I couldn't have been happier to be standing there listening to him. I would love to get the chance to see him play in a club for longer than an hour cuz before I knew it the hour was gone and so was he. He was happy to be up there and looked as if he was totally enjoying himself. After Joris, I headed over to see Marco G for a while in the Loveland Tent. I didn't stay for very long but he was killing it for the time I was there. Then I proceeded over to the Mainstage where I caught the end of Max Graham's set who was absolutely amazing for the little bit that I saw. Danny Howells came on right after him. OMG, I LOVE DANNY IN HOLLAND!!! Danny was throwing it down, track after track. The electro house he plays there and his energy is completely unbelieveable. The crowd was going crazy and lovin every minute of it. After Danny, Hernan Cattenao came on. He started at 3:30pm which I was very disappointed cuz he started off with a bang and it was causing me to want to stay, but at 3:50pm I headed off to the Global tent to catch Cristain Varela play. WOW! Varela has energy like I have never seen before. He had the crowd rocking. Started out with a minimal style and by the end left everyone wanting more. I had to sit for part of his set. I was just drained from the day before and my legs were starting to hurt from 1.5 days of dancing now and knew I had a whole day ahead of me still. After Varela, Michel de Hey came on. I was still sitting and listening and loved what I was hearing, but ended up running into some friends and went to see Morillo about halfway through his set. For some reason I just wanted to hear house and the techno this weekend wasn't doing it for me as much as I thought. I think it was a combination of friends there though that I would rather have been with them. Morillo was off the hook. He was talkin to the crowd, bouncing around and having the time of his life. The crowd went completely insane when Turn on the Music was dropped and a couple others. I managed to get some video footage of that which I will post when I get it up. I was having fun and dancing again and was thankful when the sun wasn't completely shinning down on me anymore cuz man was it ever hot. Well, it was about 7:30pm and I had to leave Morillo cuz I wasn't going to miss Preach on the Mainstage on Saturday.

I got down to the Mainstage to hear Marco V finishing up his set. The crowd was loving it. They were so full of energy and partying up a storm. Marco is very good when he plays in Holland and the end of his set was a little harder than normal. Finishing with Automatic, Preach took the decks. The crowd was very open and welcoming to him and I couldn't even tell you how many ppl were standing there. I could only imagine the thoughts that would have been going through his head at that time, cuz there must have been about 25-30,000 people standing there watching him. He absolutely killed the mainstage. I was soooo excited and soooo pumped. I don't think I stopped dancing for a minute. The remix of Crazy he played was amazing :o Dan at one point was laughing at me cuz I was going crazy before the songs even came in knowing every one that was about to be played. lol. I have never been happier to be somewhere at that time. At this time, Dan, Nada, Ali, Haris, Vlad, Richard, Marty, Magda, Nathlia, Bax, Marcus (filming though) and everyone were there with me from Canada. Seeing the excitement on faces was just unbelieveable and to have them be there for Preach with me was awesome. We had our Canada flags out waving them around. People were coming up to us and waving them around with us or just talking with us cuz they were completely amazed that we would come all the way from Canada just for DV. :) Philippe, you destroyed DV. I had a blast, thank you!

I didn't stay for Armin's set since I had to get ready for Panama so I left and headed back to the tent with Dan to meet my friend Phil and we headed back to our apartment, showered and changed and headed to Panama nightclub to see Sander and Sasha play. Just for quick words on that set. :eyes: Sander played his usual type set, electro house. Sasha played a minimal/progressive set but I was loving it. They also played a B2B set which was unbelieveable. I have always wanted to see these 2 play together and they compliment each other well. After they finished at 5am, it was back to the apartment to finally sit down and rest my legs after 2 full days of dancing and partying. I was soooooo tired and literally slept until 7pm on Sunday night :p

The rest of my trip just got more exciting from there but that covers all the parties that involved DJ's. There were plenty of more parties, a monkey zoo, dinner with some friends from NL and long walks around Amsterdam at all hours of the day/afternoon/night and partying with the landlord of my apartment. I can't even tell you how much Heineken I consumed during my stay in Holland. Wicked times were had and I can't wait to go back to live there. :toothless

PS. Pics will be posted later.


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2006, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ben ik dan eindelijk weer eens op GC. Mega weekend achter de rug, daar later meer over in een uitgebreid verslag met foto's en smeeuige details...

Dit allemaal in het "crazy weekend" topic van Emre.

Over de dj contest wil ik het volgende zeggen:

Ten eerste:
De jury vond ik ronduit belachelijk op Robin Albers na dan. Wie verzint het om een spits redacteur en partysites als partyflock in de jury van een DJ contest te zetten???
Waar kunnen ze hun mening op baseren? Kunnen ze bepalen of een DJ potentie heeft om te groeien? Kunnen ze bepalen of een DJ een internationale sound heeft? Kunnen ze bepalen of een DJ een onderscheidende sound heeft of gewoon de zoveelste copycat is?
Ik denk dat persoonlijke smaak een grote rol heeft gespeeld.

Ten tweede:
Het is onzin om mij te verwijten dat ik 10 minuten korter heb gedraaid aangezien de stagemanager eerst tegen mij riep dat ik nog 10 minuten had. Als ik dan mijn laatste 2 knallers erop gooi (echte afsluiters) dan wil ik niet nog een plaat erop gooien omdat weer iemand anders tegen mij zegt dat ik nog 5 minuten extra heb.
Toen de laatste plaat opstond begonnen ze trouwens weer tegen mij dat ik moest stoppen.
Allemaal erg dubbel dus!

Ten derde:
Ik ben het niet met de jury eens dat de reactie van het publiek het minst moet meetellen.
Bij Miss Ginger (die overigens erge pannekoekenhouse draaide) stond de hele tent f*cking vol en ging compleet uit zijn dak. In mijn ogen had zij moeten winnen.
De fans maken of kraken de DJ.

Ten vierde:
Ik kan niet over de andere dj's spreken maar ik weet wel van mezelf dat ik niet echt iets had voorbereid. In mijn ogen is een goede DJ iemand die op het juiste moment een juiste plaat opzet.
Of de mix dan niet helemaal perfect is maakt imo niet echt uit. Een slechte mix (wat is slecht?) duurt minder lang dan een slechte of verkeerd geplaatste plaat.
Dus ja mijn set was niet perfect en als je daarop let hoor je het waarschijnlijk ook. Als je danst weet ik zeker dat je het niet hoort.

Ten vijfde:
Geen excuus maar moet zeker even gezegd worden.
De dj booth was de meest rukke dj booth waar ik in de afgelopen tijd heb gestaan.
- heel slecht geluid
- lampen die op de schermpjes van de cdj1000's schenen
- booth veel te hoog
- cdj1000's die helemaal naar achter op een soort standaard stonden.

Conclusie:
Ik had vantevoren niet verwacht dat ik zou winnen. Wat ik draai is niet de meest toegankelijke muziek, bijna alle bekenden waren op Extrema, en mijn mixtechniek is absoluut niet perfect.

Toch wel leuk dat ik nu zie dat ik als "favoriet" werd genoemd door het jurylid. Echt niet verwacht!

Bij het bekend maken van de uitslag zei die DJ Guan ook nog dat je kon zien dat ik een echte dj was, daarna maakte hij de nummers 3 t/m 1 bekend.
Weet niet wat ik ermee moet, maar ik beschouw het maar als een compliment.

Toch had ik het voor geen goud willen missen. Het blijft een hele coole ervaring!!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2006, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Joh, Jordi.

Ik snap überhaupt niet dat je meedoet aan een 'DJ-contest'. Noem mij 1 DJ die groot geworden is na het winnen van een contest.
Ik heb ook meegedaan met deze dingen hoor, maar doe 't niet meer. Zoals je zelf al aangeeft draai je niet de meest toegankelijke house. En als je dan de verkeerde 'juryleden' treft kan je het al helemaal vergeten.
Gewoon lekker blijven doen wat je doet, dan kom je volgens mij toch wel het verste.

Succes ermee.

BEATZ, Peric.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2006, 11:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="magicb"]report...


great to read this positive report :cool :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma