It is currently 16 Jun 2024, 09:58

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 09:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ghehe. :lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 09:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="YvonnY"]Maar hoe was Cocoon??? :8o


VET! (Y)
Galluzzi opende lekker met rustige, maar diepe en duistere platen, Gerber ging dr goed op door daarna (Ballagan! :p ), daarna de Maister Sven die n hele dikke Techno set draaide.
Mathew Jonson vond ik zelf te eentonig, jammer. Maar Tobi Neumann maakte alles goed.
Lekker afgesloten en nog 2 extra plaatjes dankzij mijn geschreeuw ghehe. ;)
Zelden zó'n TOPsfeer meegemaakt. Echt iedereen was lief en relaxed. (Y) Hulde!

Zondag wordt t toetje, want t moet gek lopen wil die avond beter worden als deze. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 10:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
[quote="fountain"]Na de Network Bash borrel in de Duif (erg gezellig, leuke mensen) naar Studio 80 gegaan. Al dagen heel veel zin in Jimpster maar moet eigenlijk bekennen dat ik Shur-I-Kan lekkerder vond draaien dan Jimpster...

Verder wel helemaal ok daar!


Mee eens. Jimspter draaide veel te techy en onstuimig wat mij betreft. Laatste halfuur kwamen de gevoelige platen weer tevoorschijn, maar toen was het om 03.45 uur opeens afgelopen :\

_________________
[url=http://www.facebook.com/jordiradstake]Facebook[/url]
[url=http://www.twitter.com/jordiradstake]Twitter[/url]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 10:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
avond 2 overleefd.. 4 uurtjes geslapen, nu met frisse moed naar de d3


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
[quote="Paulus de Kalebouter"]
VET! (Y)

Eensch! Heb een machtig mooie avond beleefd. Laatste uurtje echter gemist. Maatje van me moest weer vroeg werken, dus 5 uur maar naar huis gereden. Eerste paar plaatjes van Tobi konden me niet zo boeien, wilden we dus weggaan, kwam er ineens wél een erg dikke plaat op. Nog maar even gebleven maar uiteindelijk toch maar besloten te gaan.

Vond zelf ook Galluzzi lekker openen, Gerber heerlijk draaien, Sven ging goed door en Jonson vond ik maar mwah.

Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 15:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gisteren in de Panama geweest, dat Function One systeem is echt top, dik geluid in het midden van de dansvloer (Y)


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 16:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
is dat permanent?

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Yes! :cool


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 25 Oct 2008, 19:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
echt te gekke middag gehad.
je had dus in een hotelkamer achterin het pand "in bed with eddy de clerq" en later ook the prophet... gelachen!!!!
eddy op zun spreekstoel in een hotelkamer, draaitafel ernaast, en met 6 toehoorders een uur lang de meest waanzinnige verhalen over zijn roxy en dj verleden... te bizar om mee te maken...
en de champagne was gratis... !
dit alleen al was het ticket waard...


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 00:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="Frenkieee"][quote="Paulus de Kalebouter"]
VET! (Y)

Eensch! Heb een machtig mooie avond beleefd. Laatste uurtje echter gemist. Maatje van me moest weer vroeg werken, dus 5 uur maar naar huis gereden. Eerste paar plaatjes van Tobi konden me niet zo boeien, wilden we dus weggaan, kwam er ineens wél een erg dikke plaat op. Nog maar even gebleven maar uiteindelijk toch maar besloten te gaan.

Vond zelf ook Galluzzi lekker openen, Gerber heerlijk draaien, Sven ging goed door en Jonson vond ik maar mwah.

beste avond ooit :o :o :o ben zo los gegaan :lol (Y)

en zonet Reboot gepakt in studio 80 jezus wat vet. Gerber was er ook lol 2x Gerber achter elkaar :D

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 10:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Gister een leuk toertje gemaakt: eerst de Escape Lounge aan gedaan. Gezellige boel. Na alle warme reacties betreffende mijn onverwachte aanwezigheid in ontvangst te hebben genomen (Jerry: 'hoe kom jij hier?', Bedrocks: 'wat kom je doen?' en PartyHardy: 'waarom ben jij binnen?') door gegaan naar Digitalism in de Melkweg. Big Room tunes all over the place, dus behoorlijk los! Dit in combinatie met een behoorlijke drukte, hitte en een treurig ventilatiesysteem maakte dat de Max meurde naar de kledingkast van mijn lang overleden oma (god hebbe haar ziel). Dat belooft wat vanavond.

Tot besluit even kort afgepilst in de Zebra bij Sin Plomo, een van mijn Ibiza-favorieten en ook nu weer wist hij een prima set op te bouwen. Omdat ik wat krachten wilde sparen voor vanavond toch maar halverwege zijn set weggegaan (Sin Plomo, if you are reading this, sorry mate). Uiteindelijk heeft mijn eerdere vertrek weinig geholpen, ben alsnog g e b r o k e n.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol Sterkte, ouwe. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 13:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
De Escape Lounge gisteren aangedaan en moet zeggen een beetje teleurgesteld. Alhoewel er prima gedraaid werd door alle DJ's was de locatie op zich leuk, ware het niet dat het echt een 'doorloopzaaltje' is. Dat komt de sfeer niet echt ten goede. Daarnaast kon ik er zelf niet echt inkomen. En over de zaal boven, de platte-trance-zaal en het publiek dat daar was, wil ik het niet eens hebben.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 18:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik heb eigenlijk wel behoorlijk genoten gisteren. Het zaaltje was wel een beetje een doorloop, maar om eerlijk te zijn heb ik daar amper last van gehad. Zowel Jody als Eelke startten naar mijn idee een beetje stroef, maar wisten toch beide een bangelijke dikke set neer te zetten (Y)


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 22:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
nog iemand hier naar Ame geweest? Ik heb er goede verhalen over gehoord :cool

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 23:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Ik ook :)

Ben gister naar Contakt geweest. In mn eentje drheen getoeft, van een uur of half 12 tot 6 (ouwe tijd) daar binnen gestaan en toen weer in mn uppie naar huis gereden. In die tijd heb ik een ONT-ZET-TEND mooi feest gehad. Met Hawtin toch wel als held van de avond. De minimal die Magda draait ligt heel erg goed in t oor maar Hawtin legde er gewoon een stuk dikkere platen op. Verder opende Barem ook erg lekker met wel her en der mixfoutjes en andere dingen die de soep in liepen. Verder was de sfeer hartstikke lekker en heb ik er in die dikke 6 uur totaal geen moeite mee gehad dat ik er niemand kende. Ondanks dat de munten 2,50 waren heb ik het met 20 euro uitgehouden, ook wel eens lekker. Maar blijkbaar zie ik er ook zonder genotsmiddelen op te hebben uit als een gebruiker, want ik ben meerdere keren benaderd of ik niet een pilletje in de aanbieding had, dan wel nodig had :lol

Nog even de DC-10 sitdown gedaan.. Genoeg mensen die zeggen dat het nergens op slaat en dat het buiten de DC-10 niet gedaan moet worden, maar ik heb genoten :cool


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 26 Oct 2008, 23:33 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Ook naar Contakt geweest met oa. Richie Hawtin.
Vond t een beetje tegenvallen... vaag publiek en er werd niet echt lekker gedraaid.
Overgang van Barem (dacht ik) naar Hawtin en consorten was ook slecht geregeld. Muziek lag gewoon een tijdje stil (N) met vervolgens een intro waar geen eind aan leek te komen.
Pas om 4.30 werd er echt goed gedraaid.

Alle dj's draaiden met laptop. Nu vind ik die ontwikkeling op zich erg mooi, maar t lijkt wel of er weinig dj's zijn die op die manier ook echt goed kunnen draaien (zoals Sasha bv.).
Er werd gewoon teveel gekloot. Nummers worden teveel verneukt, waardoor je niet lekker in de muziek komt. Een lekkere lopende groove wordt al te snel omgegooid naar de volgende track.


Top
   
 Post subject: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 09:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Jody en Eelke zaterdag in de Escape echt heerlijke sets! :D Veel nieuwe WOW tracks gehoord! 8-)

Gisteren Sander Kleinenberg top set, feestmuziek en gezellig druk! Arno Cost & Norman Doray – Apocalypse (Sebastien Leger Remix), The Asteroids -The Sun Ain't Shining No More (Matthew Dekay Remix) en Ladytron - Destroy Everything You Touch (Sasha Invol2ver Remix) gingen goed los! :cool

Deadmau5 echt lache met zijn pak met lichtjes :lol Vond de intro en het begin ook erg cool, naarmate de set vorderde vond ik hem minder gaan draaien. Snap ook niet wat er live aan was want hij draaide veel platen van anderen.

Verder erg gezellige avond gehad, Melkweg is top! :tune En nu weer lekker aan het werk! :p


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Partyhardy!"] En nu weer lekker aan het werk! :p


Bikkel (Y)

Wij zijn zaterdag ook naar Kontakt geweest in The Sand. We arriveerden pas om kwart voor 3, maar wel een P-plek voor de deur :) . Daar konden we buiten de bassen al voelen...

Zonder visitatie (!) binnen 2 seconden naar binnen. Kwamen meteen Groovin' 4 Joy al tegen en ff later Chane (die een kluisje voor ons had geregeld :cool ), Amber en Ralphi.

Muziek was goed - Minimal/Techhouse/Techno - :cool kwam er meteen al lekker in. Geen idee wie er aan t draaien was, ik had t idee dat iedereen tegelijk aan te draaien was. Maar af en toe kakte t beetje in, dus gingen we af en toe ff in het bovenzaaltje kijken, waar volgens de timetable Tractile draaide. Was goed :cool al liet ik me vertellen dat het Ambivalent moest zijn :\

De laatste 2 uur was gepriegel, wel vette platen, maar veel te lange breaks :( en helaas dat was Richie Hawtin himself die aan het afsluiten was. Ik wil knallen aan het eind!!! Maar hij was aan t fietsen op zijn Traktor, waarbij 't Kontakt met t publiek er totaal niet was (N)

Nog maar ff boven geweest bij afsluiter aldaar Barem (denk ik), dat was iets beter :cool

Publiek vond ik wel leuk, maar jong (dat is t al gauw natuurlijk ;) ) en sfeer was ook zeker niet slecht. 't Was lekker warm en druk tot op het einde (6 uur wintertijd).

Nog een laatste zeikpunt: een flesje water voor 5 euro (N)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: Re: re: ADE 2008
PostPosted: 27 Oct 2008, 13:15 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="YvonnY"]
Nog een laatste zeikpunt: een flesje water voor 5 euro (N)

Idd... belachelijk (N)

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma