It is currently 16 Jun 2024, 07:49

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Mar 2009, 20:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
We waren pas om half 3 binnen..... Parkeerplaats wel altijd ongeveer voor de deur, als je zo laat komt :)
Zo van de ene drukte in een geheel andere, dus dat was ff acclimatiseren, zeker als je meteen al met Sven Väth geconfronteerd wordt. Enfin we dachten de lift ff naar boven (Factory 10) te pakken, maar dat pakte anders uit... Tegen de tijd dat we door de drukke massa van de ene kant naar de andere kant van de zaal waren gezigzagd om bij de lift te arriveren, ben je al een kwartier verder en toen pakte Sven Väth ons vast en liet voorlopig niet meer los. Kwamen meteen Daan en Walter al tegen. En ff later de vriendin van Sirtimo, zonder Sirtimo :o Gezelli!
Hier bleek toch maar weer dat Sven er n echt losbolfeestje van kan maken, compleet met uitzinnige kreten en losse handjes van het publiek, dat overigens in mijn ogen ook echt feestpubliek was. Erg leuk dus en lang geleden, dat ik dat weer mocht meemaken. De set van Sven leek wel een beetje op de Singaporeset die we ter opwarming geluisterd hadden, maar t hoge feestgehalte maakte zowiezo alles goed. (Y)
Naarmate de stemming steeg en Sven weer last kreeg van exhibionistische neigingen (t-shirt weer op en neer, totdat deze uiteindelijk op zijn hoofd belandde in een soort wrong, waar arabieren jaloers op zouden zijn), ging t ook wat mis met mixen af en toe en wisten we wel hoe laat het was. Ik begreep dat ie later ook nog z'n broek liet zakken, maar toen was ik al elders, dus dat heb ik helaas gemist ;) Misschien was t een eerbetoon aan de zomertijd, waarin de natuur alle kopjes weer laat zien? :p
Uurtje of half 5 arriveerden we dan eindelijk op de 10e etage. Helaas pakte de muziek ons niet en hebben we daar alleen een peuk gerookt en weer naar beneden. Koud!
Zaal 4 was beter te doen: Ille Bitch en Unders, draaiden super! Petje af! :hat
Wesdex deed daarna ook erg zijn best, vond hem i.i.g. beter dan Chris Tiet (haal dat 'jen' er maar af, tis een grote vent).
Halverwege de trap naar de geniale rookruimte beneden (mooiste die ik gezien heb tot nu) vond ik nog een 4e zaal, maar daar ben ik eigenlijk niet binnen geweest.
Om een uur of 7 trokken de benen van mijn lover het niet meer (die van mij nog wel hoor :p ) en zijn we moe maar voldaan vertrokken. Konden overigens niet over de A20 naar Gouda, was afgesloten wegens een zwaar ongeluk. Geen idee wat daar gebeurd is?

Heerlijk feest! (Y) Maar wat ik niet begrijp: dat ik Paulus helemaal niet ben tegengekomen. Ongeloofliijk, die springt er toch altijd bovenuit?
Verder nog wel gezien: The Freezz & friends (nogmaals van harte ouwe), Diep, MKN the-soon-to-be-deaf-one ;) en Jerry's brother (sorry mijn naamgeheugen laat t weer s afweten).

Straks vroeg mijn mandje in, want 4 uurtjes proberen te pitten met een krolse poes naast je bed is zeer vermoeiend :rolleyes

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2009, 21:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
even snel.

Anthony Collins & Chris Tietjen waren voor mij de helden van de avond. vooral Anthony Collins Jezus dat ging als een trein die niet te stoppen was. maar dan ook geen 1 plaatje wat niet lekker klonk. held!!!

uiteindelijk was ik om 2 uur thuis :P zonet 3 uur geslapen nu ook maar weer naar bed.

uitgebreid verslag komt nog. ;)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 01:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Remco Yvonny !

Mijn foto's en video's zeggen genoeg..
[url]http://gallery.me.com/remcovanschie#100200[/url]

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Leul altijd weer te lezen hoe mensen een feest hebben beleefd.
Ik kan me namelijk helemal niet vinden in de woorden van Yvonne.

Het is dat ik een leuke groep mensen om me heen had waar het zeer gezellig mee was, want op een paar leuke mensen na vond ik het publiek ronduit kut! Asociale boeren die dwars door je heen (of door je vriendin wat ik nóg erger vind) willen lopen en een hoop kijkvolk wat voor t eerst op n Cocoonfeest komt ipv hun wekelijke DJ Chuckie/nopeisdope/sneakers platte pannekoeken houseparty's.
Daarnaast vond ik dat er niet hoogstaand gedraaid is door de DJs die ik heb gehoord. Pig & Dan, Babicz, Bo & Nijs, Chris Tietjen en zelfs Sven vond ik niet draaien zoals hij anders doet. Hij probeerde t wel, maar kreeg duidelijk t publiek niet mee. Daarom is hij maar hitjes gaan draaien.
De enige die mij konden bekoren was Olivier Weiter. Maar bij Shoeless vond ik em beter.
Hoogtepunten van de avond: op stap met mn meissie, vriendjes en vriendinnetjes, met Sven op de foto en n half snoepie aan em gegeven en iedereen die erbij was, heeft kunnen zien hoe die ervan heeft genoten. :lol:

Ik hoop op beter publiek en definetely n betere set in Roosje de 29ste.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="Paulus de Kalebouter"]Hoogtepunten van de avond: op stap met mn meissie, vriendjes en vriendinnetjes, met Sven op de foto en n half snoepie aan em gegeven en iedereen die erbij was, heeft kunnen zien hoe die ervan heeft genoten. :lol:


Meen je niet?!?!? hahah,wat een held is het ook he!!
Van jou vind ik het ook wel een mooie actie kabouter :cool

_________________
Dus.....


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 20:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
eerst stop je hem vol drugs, en daarna klagen dat hij niet goed draait...
heerlijke actie!!!! (Y) :roll


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 21:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Hoe een groot verschil in beleving toch tot twee uitstekende reports kan leiden. Dank, YvonnY en Paulus, lekker leesvoer!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2009, 22:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Sfeerimpressie:

http://partyflock.nl/albumelement/63168 ... _DBYS.html

Damn wat was die gast leip zeg. :o

De beste setjes kwamen wat mij betreft van Kabale und Liebe, Ame, Aril Brikha en Anthony Collins! (Y)


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 00:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[quote="C-Jay"]eerst stop je hem vol drugs, en daarna klagen dat hij niet goed draait...
heerlijke actie!!!! (Y) :roll


Half snoepje schreef hij hoor?

Gelukkig mocht een vriendin van mij niet backstage, want door haar toe doen werd bij de the Day after the Park Her Väth horizontaal afgevoerd.

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 09:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
ja hij bakte er toen echt totaal niets meer van :rolleyes

Die foto's zien er wel hilarisch uit, hij had het goed naar zijn zin :lol

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 10:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
[quote="Bedrocks"][quote="C-Jay"]eerst stop je hem vol drugs, en daarna klagen dat hij niet goed draait...
heerlijke actie!!!! (Y) :roll


Half snoepje schreef hij hoor?

Gelukkig mocht een vriendin van mij niet backstage, want door haar toe doen werd bij de the Day after the Park Her Väth horizontaal afgevoerd.

geweldig!! :roll

Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 15:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 08 Aug 2008, 18:22
Posts: 191
Location: Zevenbergen
haha Sven op after te park, dat ging helemaal nergens over, eerst Remy weg sturen en vervolgens fucking waus als een natte krant gaan staan draaien.

maar gelukkig sloot Dubfire toen gru-we-lijk af!!


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2009, 18:49 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
Top feestje gehad, met dank aan alle gezellig mensen om me heen en sommige in het bijzonder! :D
Muziek prima, eigenlijk voornamelijk in de hoofdzaal geweest. Wel even boven wezen kijken wat ik een zeer vette ruimte vind! alleen dat zou al genoeg zijn voor een zeer goeie avond.
Enige minpunt vond ik de wc's...vind het echt niet kunnen tegenwoordig hoe dat erbij stond op gegeven moment...veel te weinig imo waardoor je door 3cm drek heen moest.
Maar feest was het wel!


Top
   
PostPosted: 01 Apr 2009, 20:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Voornamelijk heen en weer gependeld tussen de grote zaal en de kelder. En sigaretten roken in die vette rookruimte, heel relaxed! Vond Sven mwao.... Maar heb wel twee (drie) nieuwe helden ontdekt in Bo Nijs en hun denkbeeldige vriendje. Ongecompliceerde feestmuziek, met een geluidsysteem die je broekspijpen deden wapperen in een veel te kleine kelder TOP! Ene dikke plaat na de andere, zou er bijna terug naar Groningen voor verhuizen...
We kwamer er in de trein terug pas achter dat er ergens een lift was naar de 4e zaal. Haha dat was wel jammer.

edit 2; laat maar :rolleyes

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 17:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Zoals belooft toch nog even een Reviewtje van mij...

De bus vanuit Groningen ging toch niet door. In plaat van de bus gingen we met zijn allen met de trein. We vertrokken rond 19:45. We hadden een eigen coupe namenlijk de stilte coupe :p. Er werden flessen drank uitgewisseld, kortom het was erg gezellig. Omdat NS tussen Utrecht en Rotterdam aan het spoor bezig waren moesten we via Schiphol reizen en dat duurde een half uur langer. Maar omdat het zo gezellig was in de trein merkte je er haast niks van.

Rond 11 uur waren we uiteindelijk aangekomen in Rottterdam. Bij de ingang van het metrostation stond een rij van wel een half uur. 4 machines met het opladen van de OV chip en dan is er maar 1tje waar je daadwerkelijk zo'n kaartje kan kopen. :mad Bijna idereen die in de rij stond was een beetje aangeschoten dus schoot niet erg op en dat werd dus op bijna alle knopjes drukken totdat er een kaartje uit kwam. :lol Kortom een kut systeem.

Na dat mini stukje met de metro waren we uiteindelijk rond 12 uur binnen :x
Ik heb de groep groningers verlaten en ging opweg naar pig & dan.

Pig & Dan: opbouwen, opbouwen en opbouwen erg rustig, maar wel lekker. Af en toe hoorde zp'n hitje voorbij komen. maarja ik miste wel de lijn in de set, dus na een kwartier hield ik het al snel voor gezien.

Dus heb ik even rond gelopen, ik merke dat alle zalen erg depri, saai en meer van hetzelfde klonken. Behalve Area 4 was nog te doen.
Daar waren Davlov & Riso 2 Groningense helden erg lekker bezig. Toch jammer dat het geluid in Area 4 te schel en hard stond, maar gelukkig had ik mijn oordopen bij me die ik alleen daar maar in had

om 1 uur Live Robert Babicz: wat een bagger! Losse plaatjes was het meer, met zo'n electro geluidje doorheen. Ben snel maar naar Ame gegaan. Bij Ane kwam ik ook niet echt in de mood. En zo kom je toch weer bij Bo & nijs uit. De enige zaal die er op dat moment een beetje een echt feest van maakte (Y) .

2 uur Sven Väth: mwa was dit keer niet echt voor mij. Toen maar naar Aril Brikha in de bovenzaal gekeken. Kijk dit leek er wat meer op, maar pakte me toch niet helemaal. Dan maar weer terug naar Bo en Nijs.
Ik werd er een beetje moederloos van :( wat een slecht feest. :cow

maar toen!!!

om 4 uur Anthony Collins: Jezus!!! Kijk hier kwam ik voor. Lekker die drive! Presies wat ik in die andere zalen heb gemist. Drive!!! Het ging maar door en ging maar door. De ene vette plaat naar de andere. Weg met die oordopjes. Dan maar lekker doof worden. Ik wil het hard horen ;).

6 uur Chris Tietjen: iets minder dan Antony maar wel veel beter dan Sven. Ben echt tot het einde gebleven :D

Na het Feest was het weer gekut buiten bij de metro. Je kon zelfs niet pinnen en mijn klein geld had ik opgemaakt bij die duure WC's In Maassilo. Dus dan maar achter iemand aan lopen en zo een gratis ritje meepikken. Ik kon niet anders :oops. Het was toch nog moeilijk welke kant we nou op moesten, want we zouden met ze allen terug gaan naar huis. Het bleek dat iedereen al weg was. Uiteindelijk gingen we toch de goede kant op. Dus hop naar Centraal station Rotterdam, weer via Schiphol en vanuit daar rechtstreeks naar groningen. :x Uiteindelijk was ik om 2 uur thuis.

Desondanks toch nog een leuke Cocoon dankzij: Chris Tietjen, Anthony Collins & Bo en Nijs.

:tune 7,5

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Feb 2008, 12:40
Posts: 70
Location: Etten-Leur
Anthony Collins idd man van de avond.. wat een vette sound was dat zeg! Aan dikke platen geen gebrek bij die gast.. :cool

_________________
The 'RRR' in the Groove!


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 18:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Jammer dat ik die dan gemist heb :cow

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 18:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
eh... je stond naast me in mijn oor te tetteren :roll 8-)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2009, 18:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ja regelmatig :p maar was dat ook bij Collins, dan ben ik daar i.i.g. niet lang gebleven (waarom weet ik nu niet meer)...

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma