It is currently 16 Jun 2024, 04:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sander Kleinenberg Paard
PostPosted: 04 Apr 2009, 12:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Na lang twijfelen (omdat ik midden in me afstudeer periode zit) toch gegaan. Daarvoor ff op de grote markt gehangen waar je al het publiek zag die voor sander kwam. Als eerste onze vodka drinkende pooier jordi vrouwman tegen komen, die met 2 chickies rond liep alsof die de beste avond uit zen leven ging hebben :p En zowaar, hij was rustig deze keer....trots op je jongen!

Bij de entree van het paard zag je alweer levendigheid in de brouwerij. Moet zeggen, tijdje niet meer gezien in het paard. Tenzij je naar franchise gaat, maar dat is niet mijn ding.

Zaal was lekker gevuld en Dennis vulde het goed op met diepe plaatjes die ik erg kan waarderen. Wat me opviel was het oude publiek. Je kan lullen wat je wilt, maar kleinenberg zorgt wel altijd voor goed publiek.
Vond hem lekker draaien, begin sterker dan op het einde moet ik zeggen.
Hij had wel weer van die plaatjes die hij voor mij zeker niet hoeft te draaien, maar ook van die lekkere diepe zware bassen. Vond wel dat die teveel platen had met die teksten erdoor heen, die mogen van mij ook weg gelaten worden of op zen minst 'iets minder'. Over de hele avond bekeken: goeie muziek gehoord en lekker staan dansen.

Was leuk om wat gc people te zien. Onno "partyhardy" sinds lange tijd weer gezien en ouwe herinneringen op gehaald van Ozgur Can op Intiem. Goeie ouwe tijd :D

Yvonnie die weer lekker rond rende met haar mannetje, altijd gezellig en vertrouwd!

En jerry voor het eerst ontmoet!

Al met al, gezellig avondje en zeker de moeite waard. Nu de rest van de dag typen...top leven :p


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
idd Dennis voelde het prima aan en heb dan ook veel leuke voor mij onbekende plaatjes gehoord toen ik binnen kwam. Tja sander kleinenberg? voor het eerst sinds een jaar dat ik hem weer eens hoor en zag. Heb mij zeer goed vermaakt, begin wat meer dan het eind maargoed dat is puur je muzieksmaak. Zeker geen spijt dat ik ben geweest.

En wat blijkt... Partyhardy "onno" blijk ik al dik een jaar elke dag tegen te komen op mijn school. Heel grappig allemaal was echt zoiets van wat doet hij nou weer hier? beetje staan praten.. nahja dacht misschien kent hij groovecollection dan ook wel, was toch al "raar" dat ik hem daar zag..Leuke avond gehad in het Paard, was het reisje wel waard..

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 12:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Rustig? Ik werd wakker in mijn bed met allebei mijn schoenen aan... Niet wetend hoe ik ben thuis gekomen..


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 12:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Das voor jou toch nog rustig? ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Zeer prettig feestje.

Dennis warmde lekker op en Sander was stukken beter dan in Paradiso.

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Heb me prima vermaakt! Toffe muziek gehoord... Dennis had flink wat nieuwe tracks buitgemaakt in miami zo te horen, en Sander draaide de hele avond okeeje platen... Lekker afwisselend ook.

Ook genoeg mensen gesproken, maar ik zie nu dat ik echt bizar veel mensen over het hoofd heb gezien. Met de oogjes dicht dansen heeft zo zijn nadelen...

Enniehoe, meer van zulks!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 15:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Goed naar mijn zin gehad met de vele (oude) bekenden! :D :cool
Sander had weer een paar hele vette platen, vooral in het begin en ook een paar raggers die hij thuis had mogen laten :p
Gui Boratto - No Turning Back heel vet (Y)

[quote="Nolo"]En wat blijkt... Partyhardy "onno" blijk ik al dik een jaar elke dag tegen te komen op mijn school. Heel grappig allemaal was echt zoiets van wat doet hij nou weer hier? beetje staan praten.. nahja dacht misschien kent hij groovecollection dan ook wel, was toch al "raar" dat ik hem daar zag..


Super toevallg zeg, kan het nog niet geloven, te wazig! Erg mooi, was gezellig! :hat :tune

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 16:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Partyhardy!"]Goed naar mijn zin gehad met de vele (oude) bekenden! :D :cool
Sander had weer een paar hele vette platen, vooral in het begin en ook een paar raggers die hij thuis had mogen laten :p
Gui Boratto - No Turning Back heel vet (Y)



Deze keer geen zeemeermin-tune? :p

Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 18:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
haha nee gelukkig niet :lol

_________________
[url=http://djshawnfarrell.wordpress.com/]DJ Shawn Farrell Blog[/url]
[url=http://progressivehousemusic.wordpress.com/]Progresssive House Blog[/url]


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2009, 12:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Topfeestje!
Lang niet meer in het Paard geweest. Leuk om weer eens daar te zijn voor de verandering.
Veel (oude) bekenden, Sander die erg goed draaide. Veel vocals in de eerste helft waar ik me totaal niet aan stoorde. Ook het 'gas geven gedeelte' later was vet.

werd alleen pas erg laat druk doordat veel mensen op de terassen bleven plakken door het weer.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2009, 20:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Was idd supergezellig feestje :hat
Vanwege die drukke terrassen, was ik nou s wat eerder klaar met werken en al vóór enen binnen om Dennis Ruyer, die t zeker wel begrepen heeft :hat (zeg ik toch altijd al ;) ) nog even mee te maken, voordat meneer Kleinenberg nog 4 uur voor de boeg had.
Na een aardig intro kwam hij met zwaar vette platen om t middenstuk van zijn set mee op te vullen. En wat kan je dan genieten van dat topgeluid in 't Paard! (Y)
Alleen aan t eind begreep hij t weer ff niet: je gaat toch geen loungemuziek draaien aan t eind van een avond :8o ? Ik ben zelfs een kwartier eerder naar huis gegaan :\
Enfin, was gezellig met vele oude (Hagenezen die ik nog ken van de hardtrance feesten in de Asta :lol en al ruim een jaar niet meer had gezien)en jonge bekenden!
En Jordi B. was zeker rustig, alleen liep ie op z'n sokken ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma