It is currently 16 Jun 2024, 05:20

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: 09 Nov 2008, 23:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Voor de verandering eens een keertje vroeg klaar met werken afgelopen vrijdag en lekker met vriendje Sander naar Rotterdam gereden. Op een klein opstoppinkje na op de A13 (wegens wegwerkzaamheden) toch vlot gearriveerd bij Factory 10 (naast de Maassilo) om ca. half 2.
Ondanks mijn mislukte blonde coupe :x mocht ik nog net naar binnen en namen we (uiteraard) de lift naar de 10e verdieping.
Wat een geweldige bizarre industriƫle lokatie :hat openbaarde zich daar aan ons met een super mooi geluid, afkomstig van Joey Daniel, die we nog net ff 10 minuten meepakten.

Na Joey nam Guy Gerber het roer over. Ik was geheel in de veronderstelling dat dit Guy J. was :cow enfin maakt niet uit, ik liet me vertellen dat Guy G. normaal gesproken behoorlijk Proggie is, en nu draaide hij toch lichtelijk tot zwaar goeie Techno en aanverwanten met op de achtergrond juist wel gevoelige Prog-invloeden. Echt mjammie gemixed (Y)

Polder Live was daarna ook erg indrukwekkend en Rejected als afsluiter deed daar nog een schepke bovenop :cool (eigenliijk weer jammer, want we wilden ivm drukke werkzaamheden :x de volgende dag, eigenlijk niet tot het eind blijven). Ik heb me eindelijk weer s lekker vermaakt op een feestje!

Publiek was natuurlijk weer jong (op Fa. Gezellig, Tjilp en Steelo ;) na dan) en nadat men mijn 'grijze' haren eenmaal had geaccepteerd, best te pruimen. Sfeer goed dus :cool en lokatie...... hier moet je echt een keer geweest zijn! Vanuit de rokersruimte :rolleyes mooi uitzicht over nachtelijk Rotjeknor.
De lift naar beneden was me na zo'n avondje iets te snel overigens :\

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma