It is currently 16 Jun 2024, 05:46

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 20 Feb 2006, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Dec 2005, 13:20
Posts: 143
Location: Groningen
[quote="Spenker"]
1. Deep Mariano : Ik kende deze dude van zijn plaat "her beauty marks" , waanzinnige plaat vond ik....en zag toevallig een set (of cd) van de beste man hier op dit board (freequenzy 008) en het heeft me welgeteld 107 minuten lang een harde plassert bezorgd. Zodoende meer sets en platen van em gedownload en het is helemaal mijn shit. Proton radio set is ook magistraal. Er zit zo een "powerfull drive" in zijn sets, het swingt als een moeder,botergeile melodieen en tis ook nog eens kneiterdiep, zoals zijn naam luidt dus.

2. Gerardo Boscarino : Had nog nooit van deze kerel gehoord....


Nou ik moet qua Deep Mariano zeker meegaan met Spenker. Had em halverwege 2005 al ontdekt als zijnde: "dit is mijn ding". Moshic ben ik al jaren fan van. Heb in 2006 eigenlijk nog geen ontdekkingen gedaan, dus ik denk dat ik die set van Gerardo Boscarino maar even ga opsporen!

En zoals vriend C-jay al aangaf: Mooi beschreven Spenker! I feel ya!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Feb 2006, 16:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Dec 2005, 13:20
Posts: 143
Location: Groningen
Oh en Chris Micali natuurlijk...heb ik recentelijk erg van genoten. Ook alweer eind 2005 dacht ik. Ik kende al wel zijn producties, maar live was het ook zeker een aangename ervaring. De man begint een beetje clubbie, maar hij weet van daaruit zeer subliem naar zijn eigen pompende progressive stijl te werken.   (Y)


Last edited by Maslow on 20 Feb 2006, 18:59, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Feb 2006, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Cool !!

Klinkt goed...ff checken dan die Micali...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Feb 2006, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Op www.Chrismicali.com zijn wat sets en twee nummers van hem te downloaden.. Deze man maakt echt lekkere shit  :hat


Top
   
 Post subject: re:
PostPosted: 24 Feb 2006, 03:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
deep mariano is een goeie argentijnse dj en de resident dj van audio dluxe club in rosario wat zo ongeveer de 3de beste club is van argentinie.... kosmas, damm nice guy, great dj and producer... ricky ryan, he's da man en er wordt al naar gekeken voor ons kikkerlandje maar voorals nu doe ie een wekelijkse vrijdag avond in b.a.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="Bartk"]Idd Hulde voor de omschrijving  (Y) Kun je dit betoog ook meer kracht bijzetten door de desbetreffende setjes even te upen. Mijn ontdekking had al een paar jaar geleden moeten gebeuren en shame on me. HybridDe kiss 100 set van hun opende mijn bijna house vermoeide oogjes. Vanaf de 10 minuten keiharde meedogenloze breaks die mij weer heerlijk ouderwets in vervoering brengen.


http://rapidshare.de/files/14111376/Dee ... 5.mp3.html

De link naar de bizarre set / cd van Mariano...

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 22:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Peric,met zijn breaks mix :hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 22:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Vind Tommyboy ook wel noemenswaardig

Zeer goed bezig, geen pijl op te trekken namelijk!!!!!

Dan weer een dik diepe set, dan een weer meer housier getinte mix en kent ook zeker zijn roots  :p. Maar altijd kwaliteit!!!!!

Download ze maar en oordeel zelf

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Feb 2006, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="Spenker"][quote="Bartk"]Idd Hulde voor de omschrijving  (Y) Kun je dit betoog ook meer kracht bijzetten door de desbetreffende setjes even te upen. Mijn ontdekking had al een paar jaar geleden moeten gebeuren en shame on me. HybridDe kiss 100 set van hun opende mijn bijna house vermoeide oogjes. Vanaf de 10 minuten keiharde meedogenloze breaks die mij weer heerlijk ouderwets in vervoering brengen.


http://rapidshare.de/files/14111376/Dee ... 5.mp3.html

De link naar de bizarre set / cd van Mariano...

zag dat je ook met wat promoactiviteiten op flock bezig was   :D Thnks voor de link!

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Feb 2006, 17:08 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Qua dj's zijn het voor mij vooral Desyn Masiello en Luke Fair die vette sets vol met lekkere tunes droppen. Nog geen slechte set gehoord van beide heren, hoewel die laatste Fair erg housey was.

Qua producties ben ik erg onder de indruk van Trentemoller. Ik weet niet hoe hij voor elkaar krijgt, maar de sound van zijn producties is altijd zó vol. Gelikt wil ik het niet noemen, maar ze zijn zo strak. Elk onderdeel van een track klopt en klinkt gewoon altijd. Hiermee heb ik overigens niet gezegd dat elke productie van hem in mijn smaak is, want sommige dingen zijn me iets te freaky/electronisch.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 21:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="Bartk"][quote="Spenker"][quote="Bartk"]Idd Hulde voor de omschrijving  (Y) Kun je dit betoog ook meer kracht bijzetten door de desbetreffende setjes even te upen. Mijn ontdekking had al een paar jaar geleden moeten gebeuren en shame on me. HybridDe kiss 100 set van hun opende mijn bijna house vermoeide oogjes. Vanaf de 10 minuten keiharde meedogenloze breaks die mij weer heerlijk ouderwets in vervoering brengen.


http://rapidshare.de/files/14111376/Dee ... 5.mp3.html

De link naar de bizarre set / cd van Mariano...

zag dat je ook met wat promoactiviteiten op flock bezig was   :D Thnks voor de link!
Hahaha....maar niet zo uitgebreid als hier...

Daar snappen ze het toch niet echt  ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Mar 2006, 22:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
De britse dj Moussa Clarke :cool
Moussa brak door in de Londense scene toen zijn PF Project doorbrak met de track ‘Choose Life’. De track belande via via op de soundtrack van Trainspotting en kreeg wereldwijd bekendheid, mede door de gebruikte sample van Ewan McGregor uit de film.

Hij draait housy afgewisseld met stevigere nummers, lekkersss :p

Check zijn site http://www.djmoose.co.uk/ waar een kersverse [url=http://www.moussaclarke.com/audio/moussaclarke_spring2006mix.mp3]Spring 2006 mix[/url] mix van hem op staat :cool Ook zijn [url=http://www.djmoose.co.uk/audio/moussaclarke_summersession05.mp3]Summer Session 2005 mix[/url] is erg vet en op zijn site te downloaden :)

Qua produceren werd zijn vorige jaar gemaakte remix van Dave Lambert - Yeah (Moussa Clarke Remix) erg goed ontvangen. Zowel Sasha als Roger Sanchez playlist. Die track heeft echt het ultieme zomer gevoel met een geweldige break :cool

Check it out in ieder geval mits je de stijl van Fair en Masiello relaxt vind, die trouwens tot dusver ook echt de toppers zijn van 2006, heerlijke mixen van hen! (Y)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2006, 19:35 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Vanmiddag die Spring Mix 2006 van Moussa Clarke in de trein geluisterd. Ik moet zeggen dat ik de eerste 2 of 3 tracks niks vond, maar daarna kwam de ene lekkere track na de ander. Track rond 30 minuten was echt super. Even kijken of ik nog een tracklistje kan vinden ergens.

Thanks for the tip in ieder geval :cool

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Mar 2006, 19:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Graag gedaan (Y) en inderdaad niet iedere track is top (er zijn maar een paar dj's voor mij die dat kunnen) maar er zitten zeer vette platen tussen :D Die track op 30 minuten is inderdaad de shit: Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Lady (Remix) :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2006, 15:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Niet zo mijn ding die Moussa Clarke...

maar godverdomme, hoe heet die plaat die opbouwt tot aan 40.40 !! hoor iets van 'Give me some love' erin ?

Heb ook die spring mix gedownload...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2006, 15:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Mar 2006, 09:11
Posts: 350
Location: Den Haag
de 16 bitlolita`s hebben begin dit jaar een geweldige set neergezet. met natuurlijk heel veel eigen werk. en ik denk dat we nog veel zullen horen van chris micali en christian cambas.

_________________
Der Rhythmus ist ein Zwang


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2006, 20:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom Nick :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2006, 21:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
[quote="Diep"]Peric,met zijn breaks mix :hat


Beter laat dan nooit zeg maar, kzag 't nu pas....
:oops  Dank, dank...

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2006, 22:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Mar 2006, 09:11
Posts: 350
Location: Den Haag
[quote="Jerry"]Welkom Nick :cool


:hat  dank je..

(die emoticons zijn cool)

_________________
Der Rhythmus ist ein Zwang


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Mar 2006, 15:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Mar 2006, 15:25
Posts: 48
Location: Amersfoort
Ik ben recentelijk groot fan geworden van Luke Fair.
Dik opgepompte houseplaten met een retro gevoel. Maar voor het moderne ook een goeie dosis electro.

Natuurlijk is dat niet nieuw, maar het gevoel wat hij geeft met z'n platenkeuze dat was mij wel nieuw!
De platen die hij draait klinken wel bekend, maar uiteindelijk blijken maar weinig mensen ze te kennen. Heel apart.

Ik doel voornamelijk op de Kiss100 setjes en Promo Mixen van Luke Fair.
Aanraders  (Y)

_________________
directdownload m'n dj mixjes:
http://tsjerkserver.student.utwente.nl/ ... plydriven/


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 55 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma