It is currently 17 Jun 2024, 21:01

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Nov 2012, 12:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[img]http://www.okayfrankfurt.com/wp-content/uploads/2012/11/goodbye-cocoonclub-300x200.jpg[/img]

Ik hoorde t begin september al, maar kon t toen eigenlijk niet geloven.
Maar het is nah toch wel zeker....de Cocoon Club in Frankfurt gaat definitief dicht.

Na meer dan acht jaar verliest Frankfurt zijn spectaculaire en internationaal vermaarde Cocoon Club. In de afgelopen drie maanden heeft men getracht het tij te keren, maar een faillissement kon niet worden voorkomen. Dus zijn nu alle medewerkers, gasten en vrienden uitgenodigd voor de 'Last Dance', die op vrijdag 30 november plaats zal vinden. Vele geruchten circuleren, waaronder dat de Cocoon Club weer open zal gaan na een paar weken. Dat zal echter niet zo zijn. Ze nemen afscheid voor altijd en zonder geplande comeback.

Om de laatste partynacht zo onvergetelijk mogelijk te maken, is geprobeerd om zoveel mogelijk acts uit te nodigen die de club vanaf het begin gesteund hebben: Pig & Dan, Dominik Eulberg, Frank Lorber en Mr. Jetclub Sidney Späth in de main, Arado (die zijn verjaardag op deze dag viert), Ingo Boss, Peter Eilmes en Khaan in Nano.

Natuurlijk had ook Sven Väth graag Cocoon Club de laatste eer bewezen, helaas kon hij niet onder een boeking uitkomen die al maanden geleden vastgeled was. Daarvoor volgt de daadwerkelijke sluiting te kort op het besluit om de deuren dicht te doen.

Zonde hoor van zo'n mooie club met zulk loepzuiver geluid waar je elkaar zelfs op de dansvloer nog kon verstaan.
Nog een memorabele nacht meegemaakt met all-night Underworld en Sven Väth. :)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2012, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Ja, wist het ook al een tijd. Maar wel jammer .. nooit geweest, maar filmpjes en foto's zeggen genoeg.
Die avond met Underworld had ik wel bij willen zijn.


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2012, 16:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 May 2011, 23:59
Posts: 1189
Location: Eindhoven
Heb wel eens foto reportages gezien, en die club zag er prachtig uit 8-). Zonde dit.

http://www.showcase.ro/wp-content/uploa ... or-360.jpg

(waarom kan ik geen foto's meer plaatsen van een breedte >450 pixels?)

_________________
In the beginning there was Jack, and Jack had a groove...


Last edited by Jerry on 12 Nov 2012, 18:44, edited 1 time in total.
ik heb met dit nieuwe forum de automatic resizer nog niet geïnstalleerd. Heb dus die limiet even ingesteld omdat anders bij grote foto's de hele layout verneukt wordt


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2012, 21:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Dat andere clubje daar in de buurt, Robert Johnson, is of gaat er toch ook aan? Jammer dat dit allemaal gebeurt voordat ik er ben geweest, omdat ik zo geen herinnering hier kan posten, die indruk op jullie maakt. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2012, 00:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Over RJ heb ik niks gehoord.
Maar wat ik nah wél weer hoorde, is dat de Cocoon mss in februari alsnog n restart gaat maken.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2012, 01:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jul 2010, 17:56
Posts: 768
[quote="Joostislost"]Dat andere clubje daar in de buurt, Robert Johnson, is of gaat er toch ook aan? Jammer dat dit allemaal gebeurt voordat ik er ben geweest, omdat ik zo geen herinnering hier kan posten, die indruk op jullie maakt. :)

Dat was U nog wat. RJ blijft wel open :)

_________________
It's JUST muzik


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma