It is currently 23 May 2024, 12:57

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Dec 2005, 13:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Des, je hebt verdikkeme een bokaal gekregen voor je briljante partyreports en het is nu inmiddels half twee en ik heb nog niks van je gelezen. Kom eens door, bink. :)

Ik heb overigens geen sex gehad, dus niks miserabels te melden vanaf dat front !

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2005, 13:35 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
en wie heeft er de nieuwe cd van de 16bits weten te bemachtigen ??

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2005, 14:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Jerry"]en wie heeft er de nieuwe cd van de 16bits weten te bemachtigen ??


Flying Bird! En omdat ie met mij mee naar huis is gevlogen, mocht ik er ook naar luisteren!
Genieten! En cd2 was nogal verrassend, omdat we dus waren vergeten eerst op de hoes te kijken :o

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2005, 14:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 14:13
Posts: 113
Location: Amsterdam
Zow wat een fijn nachtje Earth!  :cool

Toen we binnenkwamen bleek al snel dat het niet al te druk zou worden maar dat zou de pret niet drukken... Onno draaide op dat moment lekkere deuntjes en de eerste mensen waagden zich op de dansvloer. Het is een erg gezellige nacht geworden. Aan de zijkant van de grote zaal kon iedereen het kerstgevoel ophalen en een kerstukje maken. Ook de kerstman ontbrak niet. Set van de avond was voor mij zonder twijfel de set van 16bit. Wauw enorm genoten van de heerlijke opzwepende beats! Deze keer op tijd riching huis gegaan...

En gelukkig gaan nu de fijne 16bit klanken nog even door  :) Thx Aad X

xxNoel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2005, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ok van mij ook nog ff gauw voor het Kerstdiner een verslagje:


We werden verwelkomd door een mooi gekleurde zaal met ballen. Natuurlijk ontbrak de onvermijdelijke Kerstboom ook niet en de muzikale noten kwamen van Earth-resident DJ Onno, waar ik al veel over gehoord had, maar nog nooit eerder had gezien. De startende DJ krijgt meestal pas echt aandacht, nadat alle handen zijn geschud en vele wangen zijn afgelebberd, dus daarop was nu ook geen uitzondering. Maar lekkere “incoming” Progressive music streelde mijn oren en dus besloot ik maar eens te gaan kijken, hoe Onno eruitzag (ik heb tenslotte een reputatie hoog te houden, dat ik bijna altijd weet welk gezicht bij welke DJ hoort :p ). Het was nogal een mistige bedoening rond de DJ-booth, dus ik moest tot op een meter afstand naderen en die moeite werd beloond, het was nog een lekker ding ook! Dit 23-jarige talent gaf toch wel een erg lekker setje weg, toen hij eenmaal op dreef was.
16 Bit Lolitas begonnen down tempo aan hun beurt en net toen ik dacht dat het een beetje oppervlakkig zou blijven, begonnen ze aan een stijgende lijn, die erg diep ging en tegelijkertijd opzwepend was. Potjandorie, dit was echt bodemschrapen! This was heaven on the dancefloor!
De inmiddels gearriveerde Kerstman had ook nog 2 rendieren mee, die een vermakelijke striptease hielden voor de DJ-booth! Er liep ook nog een illegale sneeuwkoningin rond, die zorgde voor een zeer plaatselijke witte Kerst. Ik weet trouwens niet waar sneeuw tegenwoordig uit bestaat, maar eenmaal met lieflijke sneeuwvlokjes bedekt, kreeg je vijf minuten later hevige aandrang om de jeuk op je lijf te bestrijden door je intens tegen een pilaar aan te schurken! :rolleyes
Per was de laatste die optrad voor een volle zaal vol partyminded en gezellige mensen. Ook hij werd begeleid door de aardse zangstem van MC P-Phol, waar ik toch ook steeds meer waardering voor krijg, nu ik eenmaal aan ‘m gewend ben. Al vind ik nog steeds, dat hij af en toe te lang doorgaat. Even leek het of Per moe was, hij (en o.a. de MC ook) was vanmiddag pas teruggekomen van Earth on tour in Mexico, maar al gauw stak hij zijn energie niet onder stoelen of banken! Kortom Per stelde weer niet teleur met zijn eigen Progressive klanken, die een rockend einde kregen. Cool die ingemixte deunen van Deep Purple (Smoke on the Water), ik hou daar wel van! Na nog een rocking toegift was de Kerstkoek op. Per kon zich gaan opmaken voor de jetlag en wij konden na deze “vredige” Kerstavond  :cool gaan aanvallen op het moderne slagveld, dat Kerstdiner heet!

Heb trouwens kennis gemaakt met Robert (en zijn vriendin) uit R'dam, vriend van Jerry, die hier op dit board alleen maar als voyeur meedoet. Nou stuur ik mijn wederhelft altijd op pad om andere mensen te gaan "vervelen met zijn ge-oh", maar nu werd ik zelf lastiggevallen door zo'n sujet, die je steeds maar uit je concentratie haalt :p En nou gaat ie ook nog naar 't Paard op NYE, ik hou mijn hart vast!
(Zo en nou maar s kijken, of ie dan net zo goed kan replyen als praten! Ik daag je uit lieve Robert! ;) )


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2005, 16:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="YvonnY"]Heb trouwens kennis gemaakt met Robert (en zijn vriendin) uit R'dam, vriend van Jerry, die hier op dit board alleen maar als voyeur meedoet. Nou stuur ik mijn wederhelft altijd op pad om andere mensen te gaan "vervelen met zijn ge-oh", maar nu werd ik zelf lastiggevallen door zo'n sujet, die je steeds maar uit je concentratie haalt :p En nou gaat ie ook nog naar 't Paard op NYE, ik hou mijn hart vast!
(Zo en nou maar s kijken, of ie dan net zo goed kan replyen als praten! Ik daag je uit lieve Robert! ;) )

:roll
Progressive liefhebber en party-animal van het eerste uur.
Ben benieuwd of hij zich aan gaat melden. Er hebben zich de laatste weken wel 2 anderen uit deze vriendengroep aangemeld, Michel en Stuiv (Martin irl), maar ook hun zijn nog op 0 posts blijven steken helaas. Blijft toch een rare combinatie, volwassen mensen en verlegenheid. :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Dec 2005, 23:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Leuk feestje... Joost nog bedankt voor je "i love you" kaart.... voelde me heel vereerd!  :lol

Ga nu weer even lekker luisteren naar die dubbel cd van 16bit...  ;)  (en uitbuiken)

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Dec 2005, 02:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ok! Na een dag English Christmasdinner met veel wijn en vreemde, zware gerechten (erg lekker na een feest en te weinig nachtrust :oops) dan nu eindelijk... het report!

Te vroeg binnen even een drankje gedaan in het aangrenzende restaurant en de verschrikkelijk grote kroonluchter bewonderd. Waarom hangen ze zo'n ding daar op? Zag er wel goed uit overigens en na deze contemplatie ging de zaal dan toch open. Jassen ophangen, stom grapje tegen de jassenchick, hoi zeggen tegen de wc-dame die ons allen nog uit de Mazzo kent. De zaal in, oppassen niet de cliches over de drankprijzen in de Panama te gebruiken en de tequila van de avond bestellen.

Tequila is goor, maar mp3jee wist mij te vertellen dat dit komt omdat je meestal pas tequila drinkt als je al dronken ben van andere zooi. Tequila aan het begin van de avond is top, beetje zout erbij, en aan het eind een hap in een veel te zure citrusvrucht... heerlijk! Op naar de dansvloer en die eerste DJ. Er waren niet heel veel mensen nog, dus het klassenfeestgevoel was helemaal compleet. Beetje stilletjes, en de muziek was nog niet helemaal waar ik voor kwam.

Gezichten bij de naampjes, etc. en het werd iets drukker. 16-bit lolita time dus! Intussen begaf zich onder de gasten een tweetal voluptueuze pinups op de dansvloer. Met aanlokkelijke kleding, of liever gezegd het gebrek daaraan deden ze al snel mijn hart sneller kloppen. Mijn grote droom zou dan toch langzaam aan uit gaan komen deze avond. Snel een plan verzinnen om deze dames kennis te laten maken met mijn onweerstaanbare verleidingstechnieken.

Nonchalant dansend geraakte ik bij elke beat steeds een stap dichterbij. Daar stonden ze, vlak voor Aad en de apparatuur. Ze dansten verleidelijk en keken zwoel. Nog een paar centimeter en ik was op interactie-afstand, ik schraapte mijn keel, klaar voor de allesverpletterende openingszin... En toen zag ik het! Ze waren nep! Het waren twee helemaal niet zo voluptueuze dames gehuld in grote slechtzittende menskleurige pakken!! Wat een blamage! Ik sukkel! Snel! Net doen alsof ik dat allang wist en dom fotos van ze gaan maken net zoals iedereen in de buurt.

Kleine zaal! Even afkoelen, alles weer rechtzetten. Oude bekenden tegengekomen die me vertelden dat ze een huis gingen kopen in Haarlem. Geweldig! Precies de informatie die ik nu wilde horen. Terug naar de grote zaal waar ik me weer eens realiseerde dat de 16-bits eigenlijk heel lekker draaiden. Drankje erbij, dansje doen, hoi Fleur en May. Ik was best aan het genieten, en zo nu en dan kwamen er momenten in de muziek dat toch wel heel even iedereen bij elkaar hoorde. Hoi Ineke! Eelco, nog bedankt voor de geweldige award. Ook ik was ontroerd.

Wat later op de avond, Per was al bezig, kwam ik oude bekenden tegen uit een duister verleden. Wederom aantrekkelijke dames, maar dit keer was ik op m'n hoede voor eventuele vermommingen. Ze dansten verleidelijk en keken zwoel. Eentje vroeg mij, of ik iets wilde drinken. Webcamgirls! Paraat met de juiste tekst op het juiste moment! Paraat met het juiste flesje spa blauw een paar minuten later! <censuur>, je bent een engel. Mijn avond kon niet meer stuk.

Al met al heb ik weer flink gelachen. 16-bits bedankt (voor de CD ook natuurlijk), de rest bedankt en het was goed iedereen weer te zien. Op naar oud & nieuw en een nog beter volgend jaar!

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Dec 2005, 19:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Heb me inderdaad goed vermaakt met de "bepakte" Tequilazusjes... :p

Maarrrrr.... Ho Ho Ho, hoe zít dat met die CD...Santa??? Of heb ik tegen de verkeerde denneboom aan staan zijken? :lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Dec 2005, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
:lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Dec 2005, 22:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
Zeker een fijne avond ondanks dat het wat rustiger was.....was het kerst gevoel wel aanwezig! :)

@joostislost: nog een beetje je best voor mij gedaan?

:cool

_________________
life vest under your seat!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Dec 2005, 16:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Jerry"][quote="YvonnY"]Heb trouwens kennis gemaakt met Robert (en zijn vriendin) uit R'dam, vriend van Jerry, die hier op dit board alleen maar als voyeur meedoet. Nou stuur ik mijn wederhelft altijd op pad om andere mensen te gaan "vervelen met zijn ge-oh", maar nu werd ik zelf lastiggevallen door zo'n sujet, die je steeds maar uit je concentratie haalt :p En nou gaat ie ook nog naar 't Paard op NYE, ik hou mijn hart vast!
(Zo en nou maar s kijken, of ie dan net zo goed kan replyen als praten! Ik daag je uit lieve Robert! ;) )

:roll
Progressive liefhebber en party-animal van het eerste uur.
Ben benieuwd of hij zich aan gaat melden. Er hebben zich de laatste weken wel 2 anderen uit deze vriendengroep aangemeld, Michel en Stuiv (Martin irl), maar ook hun zijn nog op 0 posts blijven steken helaas. Blijft toch een rare combinatie, volwassen mensen en verlegenheid. :p

Verlegen? Dat meen je niet? :o

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2005, 01:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Robert niet hoor, die heeft gewoon geen internet thuis (ja, die zijn er ook nog)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 01:58 
Offline
just started
just started

Joined: 11 Nov 2005, 15:52
Posts: 5
[quote="Jerry"][quote="YvonnY"]Heb trouwens kennis gemaakt met Robert (en zijn vriendin) uit R'dam, vriend van Jerry, die hier op dit board alleen maar als voyeur meedoet. Nou stuur ik mijn wederhelft altijd op pad om andere mensen te gaan "vervelen met zijn ge-oh", maar nu werd ik zelf lastiggevallen door zo'n sujet, die je steeds maar uit je concentratie haalt :p En nou gaat ie ook nog naar 't Paard op NYE, ik hou mijn hart vast!
(Zo en nou maar s kijken, of ie dan net zo goed kan replyen als praten! Ik daag je uit lieve Robert! ;) )

:roll
Progressive liefhebber en party-animal van het eerste uur.
Ben benieuwd of hij zich aan gaat melden. Er hebben zich de laatste weken wel 2 anderen uit deze vriendengroep aangemeld, Michel en Stuiv (Martin irl), maar ook hun zijn nog op 0 posts blijven steken helaas. Blijft toch een rare combinatie, volwassen mensen en verlegenheid. :p
ja nou ben ik op mijn pik getrapt, volwassen mmm ja oke 34 ( kan er een jaar of wat naast zitten) is best volwassen, maar zeker niet verlegen en dat posten daar ga ik dus vanaf nu verandering in brengen, hoebedoelu geen goede voornemens voor 2006 :p

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2006, 03:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Hé Michel, eindelijk de stap genomen :lol

Ik heb uit betrouwbare brom dat jij nogal graag mixjes download. Nog 24 posts en je kan bij de mixen in de 'Specials' ;)

Welkom trouwens :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma