It is currently 04 Jun 2024, 04:49

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 00:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Was pas laat binnen, maar heb genoten.
No nonsence festival met veel ruimte (niet dat het te rustig was) en goede muziek.
Uiteraard bijna de hele tijd bij de 365.com stage geweest, want daar was de goede muziek en waren de bekenden. Paar nieuwe en potentiële boarders ontmoet ook nog.

Chris Fortier draaide trouwens geweldig :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 02:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
[quote="Jerry"]Paar nieuwe en potentiële boarders ontmoet ook nog.


om in de woorden van Jan te spreken, zijn het vrouwen? ;)

was zeker een leuk festivalletje. Alleen jammer van de bussen (heen en terug).

Steve Rachmad zette een goede set neer op het eind en andre calluzzi was ook heel aangenaam.

nog bedankt voor de kaartje :)

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 03:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nou, waarom was er niemand bij Ashley Casselle? Dat was echt heel vet. Zonde
dat ik daar maar met 5 mensen stond te dansen.

Fortier was ook cool. Rachmad laatste paar minuutjes ook. alle springede mensen daar (en mooie meisjes!!!)

Veeeeel mensen ontmoet van hier. Vond het alleen relatief te duur allemal (8 euro parkeren?! we hebben 'm maar egwoon neergezet op de parkeerplaats iets voor die parkeerwachter :)) en bonnen vrij duur hoor.

net op terug weg had ik perongeluk 538 aangezet, hoor aangename muziek dus ik zei 'klinkt als digweed dit' en dat was ook zo h. leuk kadootje voor de terugweg.

Jammer dat matthew dekay en remy er niet waren

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik was nog niet eerder bij Rockit geweest. Heb er zelfs niets van mee gekregen vorig jaar. Snap eigenlijk niet waarom niet. Dit jaar had het zeker mijn aandacht en na ook nog eens een kaartje gewonnen te hebben hier, begon het natuurlijk al helemaal goed.

Aangezien er 'maar' 10.000 man gepland stond voor dit festival (en niet uitverkocht) begonnen we al heel relaxed aan de dag. Niet haasten en zorgen dat we er zijn vanaf het begin want nu zal het binnen komen en parkeren allemaal wel los lopen. 12u reden we weg uit Hilversum en half 1 stonden we binnen. Tsja, thuis wedstrijd natuurlijk vanuit Hilversum en parkeren kon nopg prima op de ruime parkeerplaats. Wel 8 euro maar volgens mij is dat een vast tarief voor festivals. Dat is nl. echt overal. Op naar de gastenlijst tent en we stonden genoteerd, dus bandje om en naar binnen.

Eenmaal binnen, tas in de kluis en een rondje wandelen. Wat opviel was de ruime opzet. Aan de linkerkant van het pad de stages, rechts water met een brede zandstrook en 1 stage midden in het water met een loopbrug naar dat gedeelte. Als eerste de Rush tent (1 van de 2 tenten) met een bar buiten. Daarna een open veld met podium (ben mijn plattegrond verloren dus kan het nu even niet na zoeken welk stage dat was) vervolgens een eet gedeelte en daar stond vlak naast de mtv tent. 1 van de tenten had wel een gaaf plafond. Allemaal lichtgevende sterretjes, klein details. Daarna kwam de Rockit stage, een bar langs het pad, de awake stage (als ik het goed heb) en dan kwam je op de plek waar het zeer goed toeven was, de 365 stage. Als laatste en wat verder weg de Deja Vu stage. Ik vergeet bijna dat er ook op het zand nog op 2 plaatsen gedraaid werd. Kleinschaliger. 1 was bij zo'n oude bus van extrema en solar. Ook was er 1 stage in het midden van het water. Daar kon je komen via een loopbrug. Kan je melden, als je niet helemaal nuchter meer bent, lijkt zo'n brug ineens smal zeg.

Soms vond ik het jammer dat je diverse muziek door elkaar heen hoorden maar denk tcoh dat daar weinig aan te doen is. Gewoon even een ander plekje zoeken en dan loste het probleem zich ook weer op.

Vond de Rockit stages ook erg gaaf. Denk toch doordat die stage andersom opgesteld stond. Met de rug van het podium naar het water zodat het een afgescheiden veld werd. Het liep ook wat schuin omhoog, een soort mini valley. Heerlijk onder een boom gestaan want wat was het warm zeg. Had niet verwacht dat het zo warm zou worden.

Heb genoten van diverse dj's. Hybrid als eerste gehoord, Is toch niet helemaal mijn ding. Vind het soms teveel geluidjes, kan het niet anders uitleggen. Overigens vond ik dat ook van James Lavelle. Ashley Caselle heb ik volgens mij niet gehoord. Heb ook geen band gezien, denk dat ik toen naar de rockit stage gewandeld ben. Zag later wel een gitaar op de stage dus er is iets van een muzikant op het podium geweest.
Mijn helden blijven toch 16 bit lolitas. Wat draaien zij toch altijd heerlijk. Eigenlijk elke plaat die zij opzetten pakt mij. Geloof dat ze mij goed snappen...haha. Jammer dat Matthew vast zat op een vliegveld (of vertraging had, net als Remy overigens) maar Nils Noa draaide toch verdraaid lekker. Had hem nog nooit eerder horen draaien.

Op de main (Rockit stage) genoten van Alex Under (volgens mij was hij degene die draaide vanaf pc, verbeter mij als het een ander was) en Bart Skills. Zo zeg, dat is toch ook wel fijn om te horen. Iets steviger maar ook helemaal mijn ding. Secret Cinema is mij echt te hard. Heb ik een klein stukje van mee gekregen.

Pas rond 21u kregen we een beetje trek dus op naar vers fruit. Helaas, de fruit salade was op. Er waren alleen nog appels en bananen te krijgen maar daar hadden wij geen zin in. Ook het assortiment drinken was later bij diverse barren minder uitgebreid. Ik blijf het lastig te begrijpen vinden dat bepaalde dranken niet goed voorradig zijn. Maar goed, is misschien ook moeilijk inschatten.

Verder kon je makkelijko naar de wc's. Geen rij niks, en een kraan en zeep om je handen te wassen (of flesje te vullen met deze warmte). De barren waren soms druk maar eigenlijk ben je toch wel zo aan de beurt. Wel een beetje een vreemd aantal bonnen voor 20 euro, 9 stuks.

Zelf vond ik het wel jammer dat de stages niet andersom opgesteld waren, net als de rockit stage. Dat geeft dan denk ik toch een intiemer sfeertje bij elke stages. Maar goed, dat was mijn enige minpunt. Volgens mij heb ik de hele dag met een grijns rondgelopen en zowaar heb ik wat rondgelopen. Dat gebeurt mij niet snel bij een festival. Nu weet ik dat ik het wel kan, als het maar niet zo achterlijk druk is.

Om een uur of 10 zijn wij naar huis gegaan. Vonden het welletjes.

Voor mij een feit, ik heb het meer naar mijn zin op zo'n relaxed festival dan die volgepropte festivals. Ik hoop dat deze qua aantal niet teveel groeit. Iets mag nog wel maar niet veel meer.


Last edited by Dansliefhebber on 30 Jul 2006, 10:32, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 10:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Verslagje:

Waren rond 12:30 binnen. Even de boel verkennen en langs de eerste open stage geslenterd
tot we bij de Mainstage kwamen, daar begon Pascal FFF IIII OOOO SSS net
met draaien......

Hij had een mooie openingsplaat: :tune

Toen verder gegaan, want we hadden nog niet het hele terrein afgelopen. Langs de open minimal stage
en toen bij de 365!live open stage. Even een klein stukje van Hybrid gezien, gehoord en
weer verkast naar Per!

Helaas draaide die nog voor een leeg terrein, maar altijd leuk om Alcatraz "Give me luv" voorbij te horen komen.

Toen naar de Twstd eiland gelopen, Leuk om daar James Lavelle te zien dansen op de aangename minimal sounds van Vincenzo de Bull.

Daarna nog wel een paar keer het terrein op en neer gelopen om diverse DJ's te kunnen zien of horen.

Einde van Hybrid set, staat op telefoon van een vriend van me :evil
(dat was echt een mega track)
James Lavelle was niet opperbest bezig
Butane begreep ook niet dat je na een uur draaien voor een leeg terrein je meer minimal knallers op moet leggen om een beetje mensen te trekken :p, wat Matthias Kaden dus wel deed.
Yves de Ruyter gooide er een paar hele mooie oude trancers in (Y)
16 bits stellen nooit teleur evenals Michel de Hey!

Nils Noa :dj
Wat legde die een set neer :hat

Ook Andre Galluzzi begrijpt wat goede techno platen zijn, dikke drive!!!!

Sharam Jey begon voor een leeg terrein, maar eindigde vol! Super electro met
heel veel jaren 80 pop lyrics erdoorheen. Een aantal hele dikke tracks gehoord en een
goede entertainer. Leuk als je je vrienden kunt overtuigen dat dit echt goede muziek is en je niet begrijpt dat hier geen mensen aan het dansen zijn. Half uurtje later staat het hele terrein vol :p

Ook op het Twstd eiland me daarna erg goed vermaakt! Weet niet wie het waren, maar was minimal op zijn best!

Ashley Caselle begon erg sterk, tot aan ...... Oh wat is het toch jammer als je op gaat in de muziek van de DJ en gitaar en vocalen van remote er dan plots een break nummer komt.
Ik heb niks tegen breaks, maar doe deze aan het begin of het eind! :mad
Deze muziek komt trouwens uit op GU binnenkort en zeker de moeite waard.

Het was een geweldige dag! heerlijk genoten van alle verschillende soorten muziek....
Veel en dan ook heel veel gedanst.
Alle platen van Michel de Hey zijn dikke knallers op Booka Shade na :lol (zaal ging echt goed los)

Goede opzet van het terrein............. en het geluid was (Y), zeker op dat Twstd Eiland

Weer niet gemeet, :oops, maar dit keer was het vriendin die roet in het eten gooide...
Dus ook geen Chris Fortier kunnen horen :(

En ook niet in de Rush tent geweest, die wel ernstig druk was als je er langs liep naar de uitgang toe.

Laat je voortaan verrassen door onbekende DJ's of jonge broekies, die weten tenminste wel hoe je de mensen los krijgt!

Jerry bedankt nog voor het vrij kaartje en het was echt allemaal netjes geregeld.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ja djs he..

Ik vond James Lavelle dus wel geweldig. Het was inderdaad aan 't eind een beetje diep misschien voor de meesten, maar oh oh wat een vette platen. Helemaal mijn muziek.

Heel klein stukje michel de hey gehoord, wat ook vet klonk.

die vervelende miminal duitser, mathias nogwat, tsja. vond ik niet zoveel aan. Michael mayer was ik niet voor in de stemming, maar was wel goed.

Nils noa stukje gehoord, klonk wel gaaf. Ashley Casselle was echt de verassing, vet dat die muziek uitkomt op GU, die wil ik echt graag hebben.

Ik wilde nog wat zeggen maar dat ben ik vergeten. Ohja, jammer pascal feos gemist enzo, kwam pas om 3 uur binnen aanzetten

Ja 16 bits was geweeon weer geweldig. Alleen ja die remix van Sedna op het eind :D Aad zei dat dat hun commerciele versie was :)

Daarna nog even naar een After geweest in de poema, maarja, dat was niet veel soeps met nog meer vervelende minimal dus dat was na een uurtje richting huis rijden

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 11:23 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Wat een dagje was het zeg. Om 12 uur vertrok ik van huis om gezellig met het openbaar vervoer naar utrecht te gaan. Geen probleem verder. De pendelbussen naar de maarseveenseplassen zouden vertrekken vanaf jaarbeursplein dus direct die kant opgelopen. Helaas was het niet zo goed geregeld. 3 bussen die reden en die soms meer dan 45 minuten erover deden voordat ze weer op het jaarbeursplein waren. Rond kwart voor 3 eindelijk bij het terrein aangekomen en toen nog 45 minuten moeten wachten op mijn gratis kaartje :p Entree liep verder wel snel. Zeker als je gewoon brutaal via guestlistingang gaat waar niemand zich druk maakt of je wel een bandje om hebt. Snel bonnen halen (9 bonnen voor 20 euro vind ik zo'n afzetterij maar wat doe je eraan...)

Meteen daarna doorlopen om laatste kwartier van lavelle te horen. Klonk prima. Stukje 16 bits gehoord klonk ook weer goed maarja 16 bits al zo vaak gehoord dus tijd om ook ff wat andere dj's te horen zoals Funk D'void die in een behoorlijk warme mtv tent een goede set draaide. Stukje benny rodriguez gehoord. Dat klonk ook goed. Daarna bij sharam jay wezen kijken. Foute 80's plaatjes draait die gast zeg (digitalism -zdarlight met shout van tears for fears er doorheen :lol ) maar wel lachen. Op het einde ook dikke rock platen :roll maar toen was het ook wel wat drukker. Daarna Kubus + bang bang gehoord alleen die gasten konden dus niet mixen. 30 minuten geluisterd naar alleen maar foute mixen...Daarna naar Bart skills gegaan op de main lekker relaxt liggen daar op een heuveltje..beetje dancevalley gevoel :p Bart draaide lekkere minimal plaatjes maar na een tijdje werd het toch tijd om de 365 stage op te zoeken waar nils noa en matthew dekay zouden draaien alleen was mathhew er niet en draaide Nils Noa alleen (wat heeft Nils trouwens een verschrikkelijk mooie vriendin :8o :o )tenminste dat hoop ik voor hem dat het zijn vriendin was ;)

Na Nils was het tijd voor ashley caselle die een half uurtje draaide en daarna kwam de live act. Draaide ashley eerst nog voor een redelijk publiek na 2 nummers van de band was het hele veld leeg. Leuke liedjes maar te rustig voor dat tijdstip en teveel van het zelfde. Dus de 25 mensen die er waren konden daarna nog genieten van een kort dj setje van ashley waarna het tijd werd voor de man van de dag: Chris Fortier. Wat draaide die man gruwelijke dikke platen. Het werd ook meteen weer drukker. Helaas na 30 minuten moest ik weg omdat er vanmiddag al zo'n gekloot wat met de bus kon ik het risico niet nemen om op utrecht centraal te moeten overnachten omdat ik mijn trein zou missen. Helaas een uur gemist van fortier. Gelukkig wel op tijd om net mijn laatste trein en bus te halen.

Al met al een aardig festival met leuke gezellige mensen, redelijk goed geluid op de stages, drinken veels te duur (1 flesje water 2 bonnen, 4,40 euro...op awakeningsfestival kost zo'n flesje maar 2 euro...) en te weinig pendelbussen. Muziek was ok met als uitschieter de 30 minuten die ik heb gehoord van chris fortier, Leuk om ook weer zoveel boarders tegen te komen.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 13:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Ik heb ook een super relaxt dagje gehad. Het weer was lekker, het terrein was ook prima en lekkere muziek gehoord. Michael Mayer (Y) (Y) (Y)

We kwamen rond 13.00 binnen en zijn toen gelijk naar de 365mag stage gelopen. Wat opviel waren alle kleine stages overal, wat bij mij wel gezellig overkwam. Het was ook de gehele dag niet te druk en dat helpt bij mij al erg veel om er een geslaagde dag van te maken. Gewoon normaal kunnen dansen.(Y)
Aardig wat djs kunnen zien. Begonnen bij Hybrid dus, maar vond ik ook niet helemaal geweldig.
Daarna Pascal FEOS op de main en dat was lekker. Jammer dat zn laptop ermee ophield door de hitte :o
Vervolgens weer terug naar James Lavelle, die ik erg goed vond. Ben toen ook nog wat heen en weer gelopen tussen 365 en dejavu want daar hoor ik wat super mooie oude trance klassiekers. Oude herinneringen ophalen!
16 bits waren erg lekker, met een aantal platen uit de podcast van ze. Heerlijke muziek. S'avonds ook nog bij 538 gehoord. Klonk goed! Is die "a bit patchy" een aparte edit of een langere versie vroeg ik me af?

Daarna een tijdje de main met Bart Skills. Erg lekker aan het begin maar op een gegeven moment wat te saai.

Hoogtepunt voor mij kwam daarna, de 3 drie uur van Michael Mayer. Het was echt een tijd geleden dat een set me zo heeft meegesleept en geboeid. Super stoned, alleen maar spacen. En wat een platen, te bizar. Ik had hem al eens eerder gehoord, maar dit was echt nog veel beter. Ik heb er een nieuwe held bij, dat is zeker. Deze muziek is met weinig dj's te vergelijken.
Zowat de hele set een lekker langzaam tempo met mooien geluiden en vette hoogtepunten. Wel een set die je eigenlijk vanaf het begin af aan moet horen.
Soms wat dingen die me deden denken aan Sasha van een paar jaar geleden.

Uiteindelijk was ik zo moe gedanst, dat ik niet meer de energie had om naar Fortier te gaan luisteren en naar huis gegaan. Maar dit hoogtepunt was al genoeg.

Hele leuke dag gehad en heel relaxt van het winnen van de gastenlijst.

:tune


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 13:53 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ik reken eigenlijk niet vaak meer om naar guldens maar nu zie ik net op phono dat iedereen het water wel duur vond. Als je het dan ook omrekent..4,44 euro = 9,75 gulden voor een 0,5 liter flesje water :x :lol


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 14:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Ja dat is idd wel erg veel ja :x


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 14:39 
Offline
just started
just started

Joined: 01 May 2006, 20:02
Posts: 9
Topdag gehad!! Die ietwat bizar begon..

We waren al vroeg vertrokken uit Rotterdam en we reden zo rond 10.30 uur de parkeerplaats op.
Aangezien dit festival de eerste keer was, wisten we niet meteen waar zich de ingang bevond. Toen we ons richting het witte tentje (volgens mij een infokraam voor VIP, artiesten en personeel)begaven om te kijken waar de ingang precies was, zagen we al het strandje liggen.

Even verder gelopen zeg ik tegen mn maat; volgens mij lopen we al op het festivalterrein, want men was nog volop bezig aan de opbouw van kraampjes, soundchecks en andere bezigheden.

Wat bleek?

Nietsvermoedend zijn we dus door de artiesteningang gelopen waar blijkbaar nog geen security stond. We hadden dus achteraf gezien gratis voor nop naar binnen gekund :lol

Maar nu even terug naar de belevenissen van de dag. Veel dj's gezien. Om te beginnen bij Vincent en Stephan de Wit op de mainstage. Lijkt me best bizar om te beginnen voor een handjevol mensen. Daarna naar Hybrid. Was al wat drukker geworden en zo te horen een goede inkomer. Tijdens de set van Hybrid nog even terug naar de mainstage geweest waar Pascal FEOS al lekker bezig was. Klonk in ieder geval lekker.

Daarna weer terug naar 365Magstage waar James Lavelle op het punt stond Hybrid af te lossen. Aardige set van de heer Lavelle, ik had eigenlijk iets meer verwacht van deze man. Daarna de 16BitLolita's, en ze vielen me net als op Extrema niet tegen :hat

Tijdens de 16BitLolita's nog even op de mainstage gezeten waar Darko Esser lekkere diep bezig was. Aangezien ik al aardig stoned was en het zonnetje een lekker bijdrage leverde aan het feestplezier zat ik tijdens dit laatste halfuur aardig te trippen :cool

Begin van Bart Skils gehoord en toen even wat gegeten bij de Food&Drinks. Ik vind het overigens wel belachelijk dat je voor 20 euro 9 bonnen terug krijgt. Waarom niet gewoon 10 voor 20?

Na ons diner nog even een stuk van Andre Galluzzi meegenomen. Klonk lekker opzwepend. De voetjes kwamen weer van de vloer :p

Na Galluzzie weer even terug op de Mainstage geweest waar Bart Skils bezig was om zijn set af te bouwen. Ik had ook Remy willen horen, maar die was volgens de MC ergens op een luchthaven blijven steken :( Jammer, Remy heeft mij nog nooit teleurgesteld.

Tegen een uur of 8 zijn we weer teruggegaan naar de 365Magstaige waar Nils Noa aan het einde van zijn set was aanbeland (klonk overigens goed). Ashley Casselle en band stonden op het punt het stokje over te nemen. Helaas liep het tijdens zijn set helemaal leeg :o Omdat we ook nog even wat van Michael Mayer wilden meepikken, zijn we daar ook nog even geweest. Heerlijke beats, lekker gespaced. Ik had de man nog niet eerder gehoord, maar dit is voor herhaling vatbaar :D

Om 21.30 uur weer teruggegaan naar Chris Fortier waar ik de beste set van de dag heb meegemaakt. Ik vond hem beter draaien dan op Dancevalley 3 jaar geleden, maar ja toen was hij ook niet de afsluiter (die eer hadden Sasha & Digweed die me meenamen op een 3 uur durende trip :lol ). Het ging in ieder geval aardig los :cool

Voor het einde van Fortier nog even teruggegaan naar Steve Rachmad die deze dag lekker afsloot.

Al met al heb ik een topdag gehad! Over het algemeen goede muzikale vertoningen van de heren dj's. (Y) Voor alle dames, jullie zagen er weer toppie uit! Verder niet te druk en een relaxte sfeer.

Al met al voor herhaling vatbaar :p


Top
   
 Post subject: Re: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 14:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]ik reken eigenlijk niet vaak meer om naar guldens maar nu zie ik net op phono dat iedereen het water wel duur vond. Als je het dan ook omrekent..4,44 euro = 9,75 gulden voor een 0,5 liter flesje water :x :lol


Ik heb dan ook geen water gekocht. Aan het begin van de dag een flesje van tikkel gekregen, daar mn zelfmeegenomen dopje opgeschroefd en de hele dag bijgevuld in de kraan. Heb 0 euro aan drinken uitgeven :) Das nog eens budget feesten. Ik doe daar niet aan mee hoor, om me zo te laten naaien. flikkermaar op :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 15:22 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Vond het echt een superfeest! Heb een geweldige dag gehad :D
Tenminste een wat kleinschaliger festival, waar je lekker de ruimte had.
Bij binnenkomst zijn we meteen de tent ingedoken waar Funk D'Void draaide. Damn! Dat wat vet zeg. Kreeg er meteen zin in. Toen een beetje rond gelopen en bij 365 geweest.
Tijd om gezellig te ouwehoeren, haha.

Chris Fortier! Held! Tering, wat heeft hij gruwelijk staan draaien. Vond 'm echt geweldig! :cool
En wat was het geluid overal goed zeg. Kijk, daar kan Extrema nog wat van leren.


Enige minpuntje vond ik de prijzen. Wat waren de consumpties fucking duur zeg :x

Zal straks wat foto's online zetten. Nu ff relaxen... pff, haha.


Top
   
 Post subject: Re: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 15:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Nils noa,daar gaan we nog veel van horen.Wat een vette platen draaide dat manneke,en wat een lekker kippetje had hij bij zich. :p
Van de rest kan ik weinig meer terughalen,maar we zijn heel thuisgekomen


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 16:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
So dan, ik heb ook wel wat gaten, na een paar trekjes van iemand zijn heftige pretsigaret :D
Maar wat een feest zeg! (Y) Heerlijk relaxed met maar max. 10.000 man.
Was er (natuurlijk) al om kwart over elf om alles even in ogenschouw te nemen. De eenvoud viel me op, dus kon het niet anders of de dj's zouden kwaliteit moeten gaan leveren en dat deden ze over het algemeen ook, inclusief het geluid! En ik vond een nieuw vriendje op het strand: Elefantino :lol
Eerst vriend Dazzle even gedag gezegd op Deja Vu, daarna een liter bier uitgezweten bij Marco V in de sterrentent (MTV), deze gaf ook echt een topset vandaag, mijn dag kon al niet meer stuk!
Juan Sanchez begon daarna ook heel erg lekker, maar het was zo warm in die tent, dat we toch maar even de "frisse" lucht gingen opzoeken. Dat werd dus de frisse lucht tussen 2 tenten in, want Fedde le Grand, die ik sinds Extrema toch wel kan waarderen stond op het program. En dat klonk ook deze keer weer erg ok, maar na Marco V, wat te sloom en wederom erg warm.
M.I.K.E. Push draaide wel erg vette classics op Deja Vu, daarna wat gegeten geloof ik, om vervolgens de kroket te laten zakken bij 16 Bit Lolita's, heerlijke sound hebben die gasten toch! Daarna Nils Noa, ook vet, maar helaas Matthew Dekay niet dus. Teleurgesteld dan maar naar Remy. Weer mis, ook niet, maar i.p.daarvan Vincent & Stephan de Wit die ook helemaal geen verkeerde plaatjes oplegden, heerlijk hypnotiserend :8o
Vriendin wilde naar Erick E, ik braaf mee, maar was geen succes, ik vond m te oppervlakkig.
Bas & Ram zijn zulke lieve gasten, alleen daarom ga ik al ff naar ze luisteren en we werden beloond met wel heel fantastische classics!
Ashley Casselle en band gemist, maar eigenlijk ben ik allergisch voor bijna alles waar LIVE en/of BAND bij staat, dus eigenlijk niks gemist.
Chris Fortier had ik niet willen missen en dat deden we dus ook niet: wat een topafsluiting van een topfeest! :party
Vriend Elefantino blies daarna met zijn slurfje het verhaaltje uit..........

(ps uitgebreid report + foto's volgen vandaag of morgen op Dancevenue.nl)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 16:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Zo, heb een heerlijk festivalletje achter de rug. Had geen verwachtingen, maar alles verliep prima! :D

Waren rond 10.45 u op Jaarbeursplein waar 2 bussen klaarstonden. Even wachten totdat er nog een paar mensen bijkwamen en rond 11.30 u waren we binnen. Er stond geen rij rond die tijd want we zaten in de 2e pendelbus ;) ..

Even het gebruikelijke gedaan: pleisters voor blaren voor op vriendinnetje's pootjes halen, bonnen halen (die gingen er op een of andere manier snel doorheen..), effe pissen (had liever 1 bon betaald voor heel de dag), rondje lopen en alles effe checken. Nou het zag er allemaal relax uit en op de main waren Stephan en Vincent de Wit goed bezig. Bij 365Live waren ze op het moment van passeren een beetje aan 't kutten of hadden ze een technisch probleem want er kwam weinig tot geen geluid uit t systeem aldaar..

Weer terug naar de main om daar nog effe lekker wakker te worden en in de schaduw te chillen. Pascal FEOS was voor mij de man van de dag! :) Echt een vette set gehoord van hem! Dit in tegenstelling tot de laatste keer dat ik hem zag in 2004. Iemand nog die laatste plaat gehoord? :cool Met zo'n piano klank erin.

Verder nog van bijna iedereen wel wat meegekregen (16 Bits waren :cool ), alleen jammer dat ik van Lavelle maar een beetje heb gehoord (weet niet waar ik toen naar toe ging) Ow ja, toen zat ik even bij Funk dVoid, was best leuk btw. Nils Noa had ook vette plaatjes met veel climaxen, maar ik kreeg niet het idee dat ie langzaam ergens naar toe opbouwde. Wel super vermaakt daar! En idd, als dat meisje met die grote zonnebril en wit shirtje zijn vriendin was, dan doet ie dat goed! :D

Darko Esser live had ook wat goede tracks ertussen, best funky en er was een perfecte sfeer (om dus effe een toeter te rollen..tussen de mieren bleek later :| )

Daarna hadden we het een beetje gehad en zijn we 'm via de pendelbussen weer getaaid. Echt vreemd dat toen we bij de uitgang waren, twee bussen zagen staan en toen gaf ik mijn vriendinnetje een zoen en daarna waren ze weg! :( Bleek dat ze net in die tussentijd (was wel een lange zoen denk ik..) weg waren gereden! Potdomme nog an toe! ;)

Anyway, we waren eens lekker vroeg thuis en hadden een volmaakt gevoel! :cool

Overall:
+: Relax! Ruimte, muziek, mensen, gratis kaartjes & mn vriendinnetje :D
-: niet veel, maar was stiekem best wel wat geld kwijt aan drank, en wellicht volgend jaar een extra bar + koelkast

Amen


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 17:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
dus behalve groovin for joy ook Tikkel misgelopen :(


leuke reports allemaal mensen (op de klagers na dan :p)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 17:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Koelkast?

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 18:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ja daar heb jij niks van gemerkt! :lol Ik doel op een extra koelkast zodat het water/bier e.d. wat langer koud blijft zo later op de dag.. ;)

ja jerry, zo heb ik volgens mij wat meer mensen misgelopen (ik was ook al rond 20.15 u weg btw ;) )


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 19:58 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ik denk dat met wat kleine verbeteringen ze hier een heel leuk jaarlijks festival van kunnen maken. In zoverre dat het nu ook al leuk was.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma