It is currently 04 Jun 2024, 15:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 05 Jun 2006, 23:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
[quote="Tikkel"]

Idd geen foto van vrijdag nee! Gewoon als afsluiter ;) heb ik jou ook gezien trouwens :oops

Proluctors alleen de eerste twee plaatjes gehoord, volgens mij zat daar die rodamaal – insomnia (ame remix) ook bij, maar dat moet Onno maar effe bevestigen :) Daarna zijn we ook gegaan.


Ik heb bijna hele tijd links vooraan gestaan, volgens mij heb ik Onno wel gezien ben nooit zo goed in gezichten maar dat golvende haar van Onno heb ik volgens mij wel gezien 8-) ook heel even boven geweest maar was niet veel te doen.

Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 00:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Tikkel"]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0RudGfA4xfQ[/youtube]
Dave Seaman @ Motion, part 2, ID? :cool


Col Hamilton - Catch It Kill It Scran It :8o :tune

Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 00:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Alweer een filmpje door Glannie ge-ID-ed! Thanks glannie! :cool


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 01:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
np gozer.. geweldige plaat :)


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 09:17 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Tikkel"]Wel kut onno, dat als je nu aan 't rukken bent dat je steeds je eigen kop ernaast ziet staan!

:lol Topverslag mannen! Ook goed om te zien dat Onno zijn smiley-shirt weer heeft gevonden en daarbij de broek die opa & oma zo eng vinden, thuis heeft gelaten ;)


[quote="glannie"]np gozer.. geweldige plaat :)
+ 1 :cool

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 11:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Erg leuk om te lezen (Y)


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 12:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
hahaha heerlijk report om te lezen Koen :lol (Y) Was inderdaad érg gezellige avond :cool Heerlijke platen voorbij horen komen als Paolo Mojo - 1983 (Prydz), A Bit Patchy (Prydz) en Bedrock - Santiago (Group Therapy Remix). Overall vond ik Seaman's set niet al te sterk, er zaten naast de klappers teveel electro achtig platen tussen die nergens naartoe werkten. Lijn ook ver te zoeken want na 2 platen stond hij al te raggen alsof het zijn laatse plaat was :p Maar goed dat mocht de pret zeker niet drukken, top avond! :hat

[quote="Ovide"]edit2: Hoe waren de Proluctors nog? Aangezien wij rond half 5 al naar huis zijn gegaan, omdat mijn compaan moest werken.

Begonnen echt fantastisch met die Insomnia (Ame Remix) wat een plaat blijft dat zeg! precies goed ook voor het half 6 tijdstip, ik hoopte dat ze die diepere stijl door zouden zetten maar het werd wat vlakjes vond ik, wel nog lekker Booka Shade plaatje gehoord als ik mij niet vergis :)

Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 16:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Vet reportje heren, heb een aantal keren goed gelachen (Y)

NB: Muzikaal was de avond zo te horen (filmpjes) en lezen (verslag) beter dan de onze in de Now & Wow...


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 19:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Tikkel"]Waren idd niet echt veel vrouwen. Op een gegeven moment stonden onno en ik echt constant naar dezelfde twee te kijken en die waren niet eens zo lekker :lol


:roll :roll

Waren die gekke belgen weer aan het meejoelen en gillen zoals een hele tijd bij Sasha?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 21:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
Ja :lol

Waren ze hier maar zo fanatiek :cool


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 21:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Mar 2006, 15:25
Posts: 48
Location: Amersfoort
Volgens mij gaan de meeste reports hier over Antwerpen.
Wel apart omdat Amsterdam (voor mij dan) toch een stuk dichterbij is!

Ik ben met een aantal collega's naar de Panama geweest en echt de meest geweldige avond sinds tijden gehad.

Al het goede begon al voordat we vertrokken;
Ik postte een berichtje hier op Groovecollection dat ik naar Dave Seaman ging in de Panama. Vlak daarna check ik nog even de e-mail, blijk ik een prive bericht van Jerry te hebben met de vraag of ik nog gastenplekken nodig had. Nouw! 2 mensen in ons gezelschap hadden nog geen kaartje en na een belletje met Jerry waren er 2 plekken op de gastenlijst geregeld! Duizendmaal dank Jerry dat heeft 40 euro gescheeld! Als ik je tegenkom op een feestje dan krijg/moet je een pilsje van mij.

Eenmaal in de Panama aangekomen rond half 12 hing de sfeer er al lekker. Lekker in de zin van Miss Nine's uiterlijk, de aankleding verzorgd door Motion en natuurlijk de paar mensen die al op de dansvloer stonden te wiegelen. Ik denk dat ik die Miss Nine wel heel opvallend vooraan heb aan lopen gapen, wat een schoonheid de hormonen druipen van haar af! De lijn in de set van de 21 jarige dame was wel aardig, alleen in de overgangen viel het af en toe stil.

Toen Dave begon kon je duidelijk het verschil van boekingsprijs horen, hij zette de menigte direct in beweging en stopte daar niet mee tot het 4 uur was. Jammer dat de eigenaar van de tent geen encore plaatje toeliet, grrr
In tegenstelling tot wat ik over Dave's set in Antwerpen gelezen heb vond ik dat hier in zijn set wel een aardige lijn zat. Hij maakte 1x de fout om een nogal stevige techy plaat in te starten maar die mixte hij snel weer uit toen ie merkte dat het niet aansloeg. Heel goed op het publiek gelet!

Welke platen werden gedraaid in de Panama?
Miss Nine draaide Max Graham - Crank
Dave Seaman draaide Bedrock - Santiago (Bedrocks St James Mix), Jaytech & Matt Rowan - Tomorrow, een onbekende remix van Pryda - Aftermath, een onbekende remix van Paolo Mojo - 1983 en redelijk aan het einde ook nog Switch - A Bit Patchy (Eric Prydz Remix)

Volgens mij heb ik van de eerste tot de laatste minuut staan dansen, zo'n niveau was het. Die lamme poten de volgende dag voelen dan zo heerlijk aan :)

Vrijdag weer Panama met Danny Howells :D

_________________
directdownload m'n dj mixjes:
http://tsjerkserver.student.utwente.nl/ ... plydriven/


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 22:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Whehe ik heb echt dubbel gelegen van tikkel's verhaal :)

Verder echt godverdegodver wat is die miss nine extreem mooi zeg. Dat gaat echt helemaal nergens over. Ik vind namelijk weinig meisjes maar echt super aantrekkelijk, maar die, goeiemorgen.
:cow

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 01:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Ja die is idd mooi he sirtimo :)

En potzak, leuk verslag (Y) , ik was al benieuwd of er uberhaupt iemand nog was geweest! :)


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Mar 2006, 15:25
Posts: 48
Location: Amersfoort
Thnx Tikkel! En ook bedankt voor jou verslag en dan voornamelijk de paar foto's van Miss Nine ;)

Ik vond de mensen aan de deur bij de Panama trouwens erg vriendelijk. Aan dat soort dingen merk je wat zij verwachten van het volk dat op dit soort feesten af komt. :)

In standaard tenten in 010 bijvoorbeeld wordt je weggeschopt als de portier je bek net te scheef vind staan. :x

_________________
directdownload m'n dj mixjes:

http://tsjerkserver.student.utwente.nl/ ... plydriven/


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="Tijs"]

Onno op de foto met Miss nine, dat was dan waarschijnlijk ook het enige lekkere wijf wat binnen rondliep daar?! :)

Gaat het toch weer op: het is altijd beter/leuker in het buitenland ;) :)


Dat snap ik niet helemaal.....

Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 16:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Wat snap je niet?

1
[quote]
Onno op de foto met Miss nine, dat was dan waarschijnlijk ook het enige lekkere wijf wat binnen rondliep daar?! :)


Belgie kent heeel weinig mooie vrouwen...

2
[quote]Gaat het toch weer op: het is altijd beter/leuker in het buitenland ;) :)

Dat is toch zo'n uitsrpaak... en dat bedoel ik met een ;) die er ook achter staat ;)
Avondje Cafe d'Anvers dus 10 X leuker is qua beleving dan voor de 20 x in de Panama te staan...

schnappie?

Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 17:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
De combi weinig mooie vrouwen en een goede sfeer... leek net alsof je het juist daarom leuk vond.

Toen Holden in Doornroosje draaide was het niveau mooie vrouwen echt dramatisch en toen ben ik erachter gekomen dat ik het toch wel heel belangrijk vind om wat vrouwelijk schoon aanwezig te zien..


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 17:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Ok, op die manier! Haha nee die zijn wel behoorlijk belangrijk ja. Zo'n hengsten bal, das maar niks.

Hoewel in Fabric in Londen toch wel 2 x totaal geen last had van dat er 20 % vrouwen rond liep, het is daar ook zo donker :p :lol


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 19:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Top verslaggie Koen! :lol

Wat heeft Onno een raar hoofd onder dat handelaarsbord. Hij lijkt daar een klein beetje op Rene Froger :x


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Dave"]Wat heeft Onno een raar hoofd onder dat handelaarsbord. Hij lijkt daar een klein beetje op Rene Froger :x

BWAHAHAHA
Hebben we net Van Nistelrooy achter de rug issie alweer omgedoopt tot Rene "Een Eigen Huis" Froger
Hij heeft idd een vet wazig voorhoofd op die pic :lol :roll

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma