It is currently 23 May 2024, 14:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Darren Emerson @panama
PostPosted: 11 Mar 2006, 15:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Samen met mijn maatje Arjan waren we gisteren weer eens in panama en daar zou Darren Emmerson met de scepter gaan zwaaien! Maar eerst stonden daar 2 andere dj`s enthousiast achter de dj booth, heb niet precies kunnen achterhalen wie het waren, dus noem ze maar knabbel en babbel. Het blijkt weer dat je met een paar goede platen niet gelijk een goeie set kunt hebben, het niveau lag namelijk erg laag :sleep  veel interval in de set en er zat totaal geen lijn in, ondanks het enthousiaste gespring van deze makkers.
Dus tussendoor nog ff gezellig bijgepraat met Jerry in de kleine zaal.

Om 2 uur begon Emmerson met zijn eerste plaat, gelijk ging uiteraard het tempo omhoog met enkele heerlijke platen waaronder die heerlijke plaat tommorow die altijd weer door merg en been gaat en waarvan je ogen op half gaan waardoor je vanzelf op die wolk komt , heerlijk!
Dit geweld duurde wel geteld een heel uur waarna dit set ernstig in verval raakte :(  Het laatste uur was toch wel weer erg zwak, wederom veel interval en hij was de lijn compleet kwijt. Viel me erg tegen van de DJ die groot is geworden bij Underworld. Hij zal nog veel moeten oefenen om ook een foto te krijgen op de wall of fame of een beeld in madame tussaud. Ondanks alles was het zeker weer ff lekker om in panama te zijn, goed personeel en deze keer ook een leuke sfeer(enigzins alternatief publiek) . Heb ook nog ff gebabbeld met Lambert Fisher voor de rest geen GC members gezien.

Om kwart voor 4 kwam er een eind aan deze avond, muntje aan de portier en lekker slapen op naar het volgende feest :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2006, 16:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Mar 2006, 09:11
Posts: 350
Location: Den Haag
shit, ik dacht dat dit volgende week was... :oops
pff, nu heb ik et gewoon gemist. :(

_________________
Der Rhythmus ist ein Zwang


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2006, 17:08 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="rulestyler"]Dus tussendoor nog ff gezellig bijgepraat met Jerry in de kleine zaal.

Huh? Hier ook al, Jerry? 2 feestjes gepakt?

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2006, 02:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Yep, 2 feestjes gedaan, alleen niet echt om te feesten.
Ben van ff voor 12en tot half 2 in de Panama geweest.
Wilde wat mensen spreken IRL, die ik normaal alleen een paar keer per week a/d tel heb.
Wilde Rene Vidal weer spreken, de 365mag crew moest ik ff hebben en heb geprobeerd om Darren Emerson toestemming te laten geven om zijn set te podcasten, maar die zei helaas nee i.vm. teveel upfront tracks die hij van plan was te gaan draaien.

Heb ook niet veel boarders gezien. Diep, Rulestyler, Arjan en Lijntje waren er, maar de gastenlijst die ik heb ingeleverd was aanzienlijk groter. Ik wacht de reports wel af. ;)
Lambert Fisher was er ook met een maat van hem, maar die heb ik meegenomen naar Earth.

Van de muziek heb ik niet zo heel veel meegekregen. Die gasten die voor Emerson draaiden in de grote zaal waar zeer chaotisch bezig, maar liepen wel over van enthousiasme in de booth.
Kwalitatief was de muziek in de studio veel beter. Paul Sparkes wist dat zaaltje al snel vol te trekken en Vortex nam goed over. Wegens technische problemen kon de live-act van 365 helaas niet door gaan.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Mar 2006, 09:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Darren Emerson,het wordt tijd dat hij met pensioen gaat. (N)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Mar 2006, 23:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Tja wat moet ik er van zeggen:

Bij binnenkomst viel mij direct op dat het niet echt druk was, maar dat gaf juist lekker de ruimte om te dansen en snel je drankje te kunnen halen zonder dat je tegen jan en alleman aanbotste. De DJ booth stond vrij ver naar voren, bijna op de dansvloer en op op het podium achter de DJ kon ook gedanst worden.

Dat de twee mannen van Deepgroove volgens de Engelse media “the next big thing” zijn, heb ik niet veel van meegekregen. Hun set was niet bijzonder. Teveel ups en downs en geen lijn in te ontdekken. Hun enthousiasme achter de draaitafels vergoedde wel veel en af ten toe wisten ze toch nog een leuk plaatje uit hun tassen te vissen. Maar echt iets losmaken bij het publiek deden ze niet. Daarvoor moeten ze toch nog maar even blijven kijken bij hun ‘baas’ Darren.

Die maakte er in de 2 uur dat hij mocht afsluiten nog een bescheiden feestje van. Zodra hij de eerste plaat opzette, merkte je het verschil in sound. Het pompte meer, het bruiste harder en ook Darren zelf stond lekker te swingen achter de tafels. Ik had nog wel een Underworld track of een remix daarvan verwacht, maar tot kwart voor vier is die in ieder geval niet voorbijgekomen.

Al met al een leuke avond, maar zeker geen topfeest. Voor de volgende ronde raad ik Darren aan om Sharam Jey maar weer eens achter de draaitafels te laten verschijnen.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2006, 19:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
[quote="rulestyler"]
Dit geweld duurde wel geteld een heel uur waarna dit set ernstig in verval raakte :(  Het laatste uur was toch wel weer erg zwak, wederom veel interval en hij was de lijn compleet kwijt.


not suprised, emerson is a bit hit and miss especially after a drink or fourteen  ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Apr 2006, 00:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]not suprised, emerson is a bit hit and miss especially after a drink or fourteen


:lol Just fourteen...??? :roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma