It is currently 04 May 2024, 04:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 May 2006, 02:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Deze week een speciale mix met alleen maar eigen werk van het producers duo LeRon & Yves Eaux en de laatste nieuwe promo-mix van C-Jay zelf. :cool


[hr][align=center][size=150]LeRon & Yves Eaux[/size][/align]
tracklist:

01. In My Dream (LeRon/Yves Eaux)
02. When I Feel (LeRon/Yves Eaux)
03. Te Quiero (LeRon/Yves Eaux/Pat Reese) [size=75]Co produced by Pat Reese [/size]
04. Move Your Body (LeRon/Yves Eaux) [size=75]Co produced by Luke Star[/size]
05. Breeze (LeRon/Yves Eaux)
06. I Know (LeRon/Yves Eaux)
07. Later Tonight (LeRon/Yves Eaux) [size=75]Co produced by Luke Star[/size]
08. Blue Island (LeRon/Yves Eaux/Pat Reese) [size=75]Co produced by Pat Reese [/size]
09. You Are On My Mind (Deep Mix) (LeRon/Yves Eaux/Luke Star) [size=75]Co produced by Luke Star[/size]
10. Mar Y Sol (LeRon/Yves Eaux) [size=75]Co produced by Luke Star[/size]

[url=http://www.podplaza.nl/mediafiles/76842/LeRon___Yves_Eaux___International_House_Sessions.mp3]Directe Downloadlink[/url]

[url=http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=103215040]iTunes download[/url]


[hr][align=center][size=150]C-Jay[/size][/align]
tracklist:

01. Logiztik Sounds - Be Free
02. Logiztik Sounds - Living In Hell
03. Snake Sedrick - Effulgence
04. Snake Sedrick - Balanced
05. Kasey Taylor & Chris Meehan - Humbled
06. Parham & Plaza - Lokotron
07. Francis Davila - Domenica
08. Can Costa & Mos - Satisfied
09. Beckers - Dynamic Blue
10. Titania - Incriminating Evidence (4Mal's Verdict Remix)

[url=http://www.podplaza.nl/mediafiles/76838/c_jay___sessions_promo_mix_2006.mp3]Directe Downloadlink[/url]

[url=http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=103215040]iTunes download[/url]

[url=http://www.thesessions.nl][img]http://forum.groovecollection.nl/images/podcast/sessions_pod.jpg[/img][/url]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 31 May 2006, 18:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Die van LeRon & Yves Eaux is geen "echte" nieuwe set, ik kon hem al ergens anders
downloaden :lol

Maar nieuwe C-jay (Y)

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 31 May 2006, 22:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
smiley, i hear ya... en voordat iedereen hierover valt, en wat jer ook al eens gezegd heeft: naast de live sets, is het enorm moeilijk om de wat grotere namen zo gek te krijgen een exclusieve mix te laten maken.

zelfs ik heb dat al: ik word tig keer per maand door allerlei internet channels e.d. gevraagd voor mixen, en heb er simpelweg geen tijd voor, om voor iedereen een exclusief iets te maken...daarom heb ik vorig jaar het besluit genomen 4 tot 6 keer per jaar een promo mix te maken, waar ik veel tijd, liefde en zorg in stop..met als doel een mix te maken die over een jaar nog steeds lekker wegluistert, en ik hoop dat dat gelukt is. deze mix is bijvoorbeeld ook gegeven aan 365, en de show locked up progressive sounds op puredj.com schande over mij, ik weet het...

zo had ik gehoopt om 2 shows te kunnen vullen met de live set van jonathan lisle, maar die gaf geen toestemming voor broadcast, en bedrock ook niet. reden: er zat teveel exclusief materiaal in dat nog uit moet komen....sja.................. dat vond ik dus jammer, en mal! besides, meneer Lisle was zo leuk om mijn DAT tape te jatten na zijn set, en dat had ik pas door toen hij weg was... toen ik hem sochtends belde zei hij dat hij eerst de set wilde goedkeuren, maar hij heeft nooit die dat meer terug gestuurd, dus mijn eigen 3 uurs set ook kwijt.

en als je dan daarna geen Sessions feesten meer hebt gehad, kan ik wel weer terugvallen op oudere dingen, maar dan ga je terug naar de tijd van de Q... hmmm, thinking of it: mischien JUIST wel leuk eens een oldschool Sessions editie te doen... aangezien ik in Juni mun 5 jarig jubileum vier als dj en feestjes meneer....

hoe dan ook, wegens voornoemde redenen dus ook dat ik daardoor voor deze show wat mensen benaderde, voor iets exclusives, maar trust me: de echt grotere namen hebben gewoon niet de tijd om iets exclusives te maken, jammer maar waar.
zo geldt das ook voor ron & yves: die hebben flink wat tijd in deze mix zitten, en wilden hem dus aan meerdere mensen geven die hun al eens benaderd hadden...helaas, maar wel een fijn mixje...

hoop dat deze uitleg toch nog voor flink wat luisterplezier zorgt, want uiteindelijk gaat het om de mixen, en als je die hier voor het eerst hoort, is dat toch prima?
reacties zijn welkom, enjoy guys and girls!



ps: volgende week vrijdag doe ik een 4 uurs set in de Pasha in Roemenie... ergens aan de oostkust, op 3 uur van Bucharest.. ik zal proberen dit op te laten nemen, dan kunnen we er voorlopig weer even tegenaan.

c-jay


Top
   
PostPosted: 31 May 2006, 22:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Goed om te lezen dat je weer terug bent :)

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 31 May 2006, 23:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Bedankt voor de uitleg C-Jay

Is ook zeker te begrijpen, dat je demo mixjes meerdere keren wil gebruiken.
en zeker een goede insteek om alles, wat je promoot een houdbaarheidsdatum te geven!

Misschien een stomme vraag, maar mag jij niet verlangen van de DJ, acts die
je promoot. Dat ze iets exclusiefs maken?
Ze weten toch al ver van te voren, dat ze meerdere promomixje moeten maken of niet.
Gezien de verschillende boards waar je je muziek op promoot is het toch ook verstandig om verschillend soorten materiaal te gebruiken. Voor het ene board kan je toch veel experimentelere dingen gebruiken dan voor het andere bijvoorbeeld.

Vaag trouwens dat de bekendere DJ's zo moeilijk doen over het exclusievere
materiaal. Ze willen toch ook graag een extra boterham verdienen door hun muziek
te verkopen. Wat is er dan beter om je nieuwere materiaal juist hoorbaar en zichtbaar te maken
aan het grotere publiek.
Of is het echt zo'n dikke competitiestrijd, wie de meest orginele en exclusieve tracks
heeft cq. bezit.
Denk dat kleine producers juist heel blij zijn als de tracklists online staan, dan verkopen
ze ook nog hun producties en krijgen ze tevens meer naamsbekendheid.

.

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 01:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
C-jay, bedankt voor de uitleg, maar het had niet nodig geweest. Zeker niet het gedeelte over de nieuwste exclusieve mixen.

Nergens staat in de start post dat deze mixen exclusief zouden zijn !

Blijft jammer dat mensen hun eigen maatstaven hanteren en niet begrijpen dat niet iedereen de hele dag het internet afspeurt en alle mixen kennen die er circuleren. De mixen die we hier aanbieden zijn om ze onder de aandacht van een NOG groter publiek te brengen. De mixen worden wekelijks nog steeds tussen de 600 en 1500 keer gedownload. Hoeveel mensen zullen er daarvan hier lid zijn. ;) :sleep Het werkt dus nog steeds goed. We zoeken gewoon goede mixen. Soms speciaal voor ons opgenomen, soms een promomix die naar meerdere promotors is gestuurd. Zijn ze exclusief dan is dat mooi meegenomen.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 10:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Als ik het goed begrijp dus vanaf nu een wekelijkse podcast van Robin Albers? :roll

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 10:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
rest de vraag: hoe vinden jullie de mixen nou?
reacties please... :cool


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 12:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Hey C-Jay!!! Nooit meer op msn... tss....

Jij gaat naar Galati in Roemeniƫ, was ik ook bijna geboekt. :)

Succes daar!!

BEATZ!!

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 12:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Wees blij dat mensen hier het Net rondsurfen op zoek naar nieuwe muziek en of
livesets...........

Is toch leuk dat je regelmatig weer wat mooie setjes kan downloaden in het
Liveset topic. Doe dit ook maar gewoonweg voor de fun en hobby en een beetje om mensen te plezieren met wat nieuwe muziek.

Dat het niet exclusief is moge nu duidelijk zijn en dat hoeft ook niet, was waarschijnlijk stom toevallig dat ik hem tegenkwam. Had er ook geen opmerking over kunnen plaatsen en het was bedoeld met een ;).

Maar geloof dat je wat mensen voor hun hoofd stoot als je er een opmerking over plaatst.

Uitleg geeft in mijn ogen alleen maar aan dat C-Jay echt zijn best doet om juist wat exclusiefs te geven en dat vind ik persoonlijk (Y).
Dat helaas niet iedereen meewerkt in de dingen die je eigenlijk voor ogen hebt C-jay is jammer, daardoor moet je soms terugvallen op wat anders.

en sorry nog geen reactie op je muziek, daarvoor heb ik hem nog niet goed genoeg beluisterd.
Maar weet eigenlijk niet zo zeker meer of mensen hier wel van gediend zijn?

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2006, 13:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Smiley, het enige wat hier aan nu belangrijk is, is dat het frapant is dat juist jij weer op deze manier moet reageren, aangezien je een paar weken geleden ook al zo lekker tactvol over die Danzelectro set van The Funky Bastard was.


[quote="C-Jay"]rest de vraag: hoe vinden jullie de mixen nou?
reacties please... :cool


idd (Y)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 08:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Ja....nee, sorry, als het niet exclusief is ga ik er echt mijn kostbare tijd niet aan besteden :roll

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 08:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Zal 'm vanavond even DL-en.....dus.....

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2006, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
maatje je hebt weer een fantastische mix gemaakt.
very nice to listen to during office hours :D

_________________
acid for dummies


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2006, 12:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
wat een openingsplaat zeg!!!! heerlijk! :tune
nr 5. en 7. :tune :tune


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2006, 12:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Tis weer erg lekker C (Y)


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2006, 16:46 
Set van C-Jay net beluisterd. Hulde kerel, ik zweef weer eens uit m'n bureaustoel weg. Wat een sfeer en wat een stijl! :hat


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2006, 01:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Heerlijk setje, echt een hele goede track keuze.
Alles sluit naadloos aan elkaar aan en iedere track is een toevoeging op de vorige.

Die uitbouw vanaf de 35 minuten vind ik echt helemaal (Y) steeds dieper qua bass :o 38 min
en sounds
Dan ook opbouw qua tempo rond de 42 min en dan de afbouw rond de 52 minuten met als afsluiter track rond de 1 uur en 39 sec.

Een setje met een voortreffelijke golfbeweging qua sounds, track keuze, uitbouw en tempo

C-Jay = :dj

En die track rond de 38 minuten is :tune, heb nog maar ff niet naar de tracklist gekeken, want dat geeft soms vooroordelen en je mix dus als 1 geheel beschouwd en als 1 geheel beluisterd.

Het enige waar ik me niet zo in kan vinden is die laatste track die je op 1 uur en 4 min
erin mixt. Was zo lekker aan het afbouwen naar een goed einde.
Persoonlijk meer een track voor in het midden van een setje, of deze track geeft aan dat
er nog een niet uitgebracht deeltje 2 is?

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2006, 19:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Who die cjay set is echt mijn ding.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2006, 01:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Lekkere set C-Jay! Echt heerlijke donkere prog. Houd ik wel van! (Y)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma