It is currently 20 May 2024, 14:04

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1114 Next
Author Message
 Post subject: Re: re: I-Phone
PostPosted: 30 Jul 2008, 18:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Partyhardy!"]Heb hem vorige week bij de t-mobile shop in de kinkerstraat besteld, dus binnen 1 week (Y)


wow
dat had ik niet gedacht.
ff doen dan morgen.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 30 Jul 2008, 19:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Sep 2005, 14:15
Posts: 137
Heb hem ook ontvangen! Besteld via de T-mobile webshop door contract te verlengen. Heb nu de I-150 16gb Black voor EUR 19.96.. Wat een gruwelijk tof apparaat.. 13 Juli besteld en verwachtte hem pas over een week of 4. Was dus een aangename verassing toen ik iemand aan de deur zag staan met een pakketje!

Qua gebruiksgemak is dit écht de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Ook de snelheid bevalt me erg goed!


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 30 Jul 2008, 23:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Bart, loopt zeker lekker hard met zo'n N93 aan je arm? :lol


Top
   
 Post subject: Re: re: I-Phone
PostPosted: 30 Jul 2008, 23:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
[quote="marciemarcs"]Heb hem ook ontvangen! Besteld via de T-mobile webshop door contract te verlengen. Heb nu de I-150 16gb Black voor EUR 19.96.. Wat een gruwelijk tof apparaat.. 13 Juli besteld en verwachtte hem pas over een week of 4. Was dus een aangename verassing toen ik iemand aan de deur zag staan met een pakketje!

Qua gebruiksgemak is dit écht de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Ook de snelheid bevalt me erg goed!


Wat? 19.96? (95? ;) ) Zelfde abo, en ik betaal 50! :(
even langs de tm-shop...

Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 31 Jul 2008, 00:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ik ga ook maar eens bellen, want ik zie iedereen die 16 GB versie voor een paar tientjes krijgen. Ik heb het i300 abonnement besteld en de 8 GB versie voor €1, omdat de 16 GB €80 was. Daar komt nog bij dat ik 'm 11 juli via de webshop heb besteld en nog helemaal niks heb ontvangen...

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: Re: re: I-Phone
PostPosted: 31 Jul 2008, 00:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
[quote="deepfunky"]Bart, loopt zeker lekker hard met zo'n N93 aan je arm? :lol


nee een i-phone aan je arm zal lekker zijn

Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 31 Jul 2008, 00:28 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ik zit ff te neuzen op internet, maar het blijkt dus dat die kortingen op het 16 GB model enorm uiteenlopen. Geen touw aan vast te knopen. De een krijgt hem voor 1 euro, de ander voor 20 en weer een ander moet het volle pond betalen. En als ze bellen krijgen ze te horen dat korting op iPhones helemaal niet kan :\

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 31 Jul 2008, 10:59 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
En wie staat er tot m'n verbazing net voor de deur? De man die m'n iPhone brengt, haha :cool

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 07 Aug 2008, 22:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Op [url=http://www.iphoneclub.nl/5345/iphone-gekocht-wat-nu-handleiding-beginners/]deze[/url] pagina staat veel informatie over de Iphone. Waar ik interesse in heb is het installeren van allerlei webapplicaties en programma's op de Iphone (zie stap 6 en 7 op die site). Bijvoorbeeld games en de nederlandse taalcorrectie (T9). Alleen is mijn vraag nu of dit alleen mogelijk is als je telefoon gejailbreaked is? Want er staat bijvoorbeeld [url=http://www.iphoneclub.nl/2275/officiele-iphone-dev-team-jailbreak-iphone-firmware-111/]hier[/url] hoe dat dat in zijn werk gaat maar als je dat zelf wilt doen moet je een dikke nerd zijn en ik heb daar helaas de ballen verstand van. Dus, is het ook mogelijk om relaxte programma's op een makkelijke manier op je Iphone te krijgen? :D :cool


Top
   
 Post subject: Re: re: I-Phone
PostPosted: 08 Aug 2008, 01:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
[quote="Partyhardy!"] ...maar als je dat zelf wilt doen moet je een dikke nerd zijn...


Ben benieuwd wie er gaat reageren...

Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 08 Aug 2008, 01:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:roll

ah, mag ik reageren. Probeer al jaren nerd te worden. :p

op die site van Onno staan al vele nieuwere methodes om te jailbreaken. Simpelere ook.
99% heeft een gejailbreakte telefoon. methode die jij linkt is al van okt 2007 toen hij net uit was.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: Re: re: I-Phone
PostPosted: 08 Aug 2008, 07:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="fountain"]Ben benieuwd wie er gaat reageren...

haha :lol

Thanks Jerry voor je reply, gelukkig is die methode die ik linkte dus verouderd en bestaan er vele makkelijkere methodes, echter vind ik niet precies hoe het nu moet. Vind het nog steeds moeilijke procedures en de meeste zijn ook voor de mac. Er is wel een windows programmatje en methode maar ik lees ook veel over errors die vervolgens in je Iphone sluipen. Maar dus veel mensen jailbreaken hun Iphone? Mensen van hier dat al gedaan met de 3G? En alles werkt nog goed daarna? Niet dat ik mijn ding naar de klote help :oops :D En heeft iemand een link naar een programma en site voor me waarmee het dus succesvol gelukt is? (Y)

Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 08 Aug 2008, 11:13 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Waarom zou je jailbreaken? In die app store verschijnen iedere dag nieuwe programma's die je zonder problemen kunt installeren. Jailbreaken is volgens mij alleen interessant als je persé applicaties wilt gebruiken die niet in de app store staan of die gratis zijn. Ik ga het niet doen in ieder geval.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 08 Aug 2008, 19:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
de apps store groeit heel snel, maar haalt het nog lang niet bij de apps die er allemaal waren in de installer. moet wel zeggen dat ik na maanden iphone gebruik wel veel apps er op heb die ik eigenlijk niet meer gebruik.

Onno, ik heb mijne nog niet geupgrade van 1.1.4 naar 2.1 dus ik heb de nieuwe jailbreak ook nog niet zelf gedaan. als ik binnenkort tijd heb zal ik eens updaten (en uiteraard jailbreaken). wordt wel tijd ook want ik zoel apps er op staan die ik niet gebruik en daardoor is de iphone ook trager en instabiel geworden.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 25 Aug 2008, 16:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
:( :( :( :( :( :(

Mijne is zins vannacht niet meer op te laden... dus moet opgestuurt worden.

ben verzekerd dus krijg een HTC-touch te leen... leuk kan ik gelijk ff vergelijken.
Plus +++ waarschijnlijk gewoon een nieuwe iPhone :D

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 25 Aug 2008, 17:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
He nu al naar de klote? :( Slechte zaak.


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 26 Aug 2008, 14:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Wow... lees ik best veel, dat 'ie 't opeens niet meer doet, of raar doet, of scheurtjes vertoont... Na 3 weken nog steeds nergens last van... :) Behalve van een poets- en schoonmaakmanie... :lol


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 09 Sep 2008, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Gebruikt iemand het 'muziekherkenningsprogramma'tje' Shazam? Werelds! Gisteren luisterde ik naar Deviations van Casselle en de tracks werden herkend! :lol


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 09 Sep 2008, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?p=77020&highlight=shazam#77020]Zeker.[/url] Inderdaad mooi programmatje :)


Top
   
 Post subject: re: I-Phone
PostPosted: 11 Sep 2008, 10:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Als ik apps download en installeer werken ze allemaal prima. Echter wanneer er updates beschikbaar zijn, ik deze installeer en vervolgens het programmatje open, dan start hij 2 seconden op en breekt daarna af :\ Iemand anders daar ook last van? :(


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 276 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 1114 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma